Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekend 2013, 27, 28 en 29 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekend 2013, 27, 28 en 29 september

Verwachting
donderdag 26 september tot en met woensdag 02 oktober 2013

Vandaag en morgen
Af en toe zon en droog.
Vandaag zijn er wolkenvelden, maar de zon is ook van tijd tot tijd te zien.Het blijft droog.

De middagtemperatuur loopt uiteen van 14 graden in het noordoosten tot plaatselijk 18 graden in het zuid(west)en van het land. De wind, noord tot noordoost, zwak tot matig, aan de kust vrij krachtig.

Komende nacht drijven wolkenvelden over en blijft het droog. Er staat een zwakke wind uit oost tot noordoost, waarmee drogere lucht wordt aangevoerd en waardoor de mistkansen in de nacht beperkt blijven tot hooguit een ondiepe mistbank in het noordoosten. De minimumtemperatuur ligt, met 9 graden in het zuiden en 5 graden in het noorden, lager dan de afgelopen dagen.

Vrijdag overdag wisselen zon en wolkenvelden elkaar af. Het blijft droog. De middagtemperatuur ligt rond de 16 graden en er staat een zwakke tot matige oostelijke wind. (Bron: KNMI)


Vooruitzichten
Tot en met het weekeinde meest droog, begin volgende week nemen de neerslagkansen wat toe. Middagtemperatuur ongeveer 16 graden.


Dat wordt dus: Overdag mooi weer, 's avonds dicht bij het vuur gaan zitten en voor 's nachts een dikke slaapzak mee. Kan erger.
lauke schreef:Verwachting
donderdag 26 september tot en met woensdag 02 oktober 2013

Vandaag en morgen
Af en toe zon en droog.
Vandaag zijn er wolkenvelden, maar de zon is ook van tijd tot tijd te zien.Het blijft droog.

De middagtemperatuur loopt uiteen van 14 graden in het noordoosten tot plaatselijk 18 graden in het zuid(west)en van het land. De wind, noord tot noordoost, zwak tot matig, aan de kust vrij krachtig.

Komende nacht drijven wolkenvelden over en blijft het droog. Er staat een zwakke wind uit oost tot noordoost, waarmee drogere lucht wordt aangevoerd en waardoor de mistkansen in de nacht beperkt blijven tot hooguit een ondiepe mistbank in het noordoosten. De minimumtemperatuur ligt, met 9 graden in het zuiden en 5 graden in het noorden, lager dan de afgelopen dagen.

Vrijdag overdag wisselen zon en wolkenvelden elkaar af. Het blijft droog. De middagtemperatuur ligt rond de 16 graden en er staat een zwakke tot matige oostelijke wind. (Bron: KNMI)


Vooruitzichten
Tot en met het weekeinde meest droog, begin volgende week nemen de neerslagkansen wat toe. Middagtemperatuur ongeveer 16 graden.


Dat wordt dus: Overdag mooi weer, 's avonds dicht bij het vuur gaan zitten en voor 's nachts een dikke slaapzak mee. Kan erger.
Zie ook Weeronline! Overdag wordt het in Bosschenhoofd volgens Weeronline zelfs nog een paar graden warmer. 's Nachts wel kans op vorst aan de grond, dus goede slaapzak!

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... fd/4058717
Uit mijn hoofd heb ik zaterdag niet veel te doen, dus ik denk dat ik dan maar eens aan kom waaien. Vrijdagavond en zondag zijn bij mij al volgepland, dus dan kan ik helaas niet.
bert sitters schreef:
lauke schreef:Verwachting
donderdag 26 september tot en met woensdag 02 oktober 2013

Vandaag en morgen
Af en toe zon en droog.
Vandaag zijn er wolkenvelden, maar de zon is ook van tijd tot tijd te zien.Het blijft droog.

De middagtemperatuur loopt uiteen van 14 graden in het noordoosten tot plaatselijk 18 graden in het zuid(west)en van het land. De wind, noord tot noordoost, zwak tot matig, aan de kust vrij krachtig.

Komende nacht drijven wolkenvelden over en blijft het droog. Er staat een zwakke wind uit oost tot noordoost, waarmee drogere lucht wordt aangevoerd en waardoor de mistkansen in de nacht beperkt blijven tot hooguit een ondiepe mistbank in het noordoosten. De minimumtemperatuur ligt, met 9 graden in het zuiden en 5 graden in het noorden, lager dan de afgelopen dagen.

Vrijdag overdag wisselen zon en wolkenvelden elkaar af. Het blijft droog. De middagtemperatuur ligt rond de 16 graden en er staat een zwakke tot matige oostelijke wind. (Bron: KNMI)


Vooruitzichten
Tot en met het weekeinde meest droog, begin volgende week nemen de neerslagkansen wat toe. Middagtemperatuur ongeveer 16 graden.


Dat wordt dus: Overdag mooi weer, 's avonds dicht bij het vuur gaan zitten en voor 's nachts een dikke slaapzak mee. Kan erger.
Zie ook Weeronline! Overdag wordt het in Bosschenhoofd volgens Weeronline zelfs nog een paar graden warmer. 's Nachts wel kans op vorst aan de grond, dus goede slaapzak!

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... fd/4058717
De weersverwachting is nu nog gunstiger: vandaag rapportcijfer 9, Morgen 9 en zondag 8. :wink:
Dus voordat de herfst toeslaat snel met de fiets op de trein naar het westen van Brabant! :idea:
nvt
Wie heeft er zaterdag 28.09 allemaal met Hetty meegefietst?
Als ligfietsende fotograaf van dienst geweest zijnde zou ik graag mijn foto's met de bewuste medefietsers willen delen, maar ik kan (nog) niet iedereen via mail of Facebook bereiken...
Geïnteresseerden kunnen zich via een persoonlijk berichtje bij me melden.

Groetjes,
Geert
Geert, ook WFers die - om wat voor reden dan ook - niet naar het najaarsweekend konden komen zijn (net als ik) waarschijnlijk erg benieuwd naar de foto's! Dus wat mij betreft mag je hier op het forum een link zetten!