Rondje Utrecht is het eerste jaar rond.
Op 28 juli 2012 was het eerste rondje door het zuidelijke deel van de Heuvelrug en het Kromme Rijndal.
Komende zondag gaan we door het noordelijke deel van de Heuvelrug en het Gooi.
't Is deze keer een aanhaakrondje.
Onderweg komen we door Zeist, Amersfoort en Hilversum en kun je aansluiten.
Geschatte 'doorkomsttijden':
11:00 terras café ledig erf, Utrecht
12:00 station Driebergen-Zeist zuidzijde
13:00 station Amersfoort centraal (wie weet een goed herkenbaar punt?)
14:30 Hilversum: terras van de Rifwachter (paviljoen a/d Oude Haven/Havenstraat, tevens lunchplek
17:00 terug in Utrecht (waarschijnlijk café-rest. Oost aan de blauwkapelseweg)
Wie vanaf Utrecht wil meefietsen, hoeft zich alleen op tijd te melden op Ledig Erf.
Als je onderweg in Zeist, Amersfoort of Hilversum wilt aanhaken, dan wil ik dat wel graag weten (per PB of berichtje in dit forum).
En volgens mij, zouden er in de volgende links een moeten staan (en anders hoop ik dat Frank me weer eens kan helpen)
GPS-routes
Let op:
Tussen Egelshoek (Hilversum) en Korssesteeg (Maartensdijk) is er een nieuw fietspad in de route opgenomen, maar in de ondrestaande links is dit zichtbaar als een omweg via Hollandse Rading. Dit fietspad staat nog niet in de online (fiets)routeplanners.
In werkelijkheid is de route dus ong. 5 km korter
Route in Google-maps
Route als GPX-bestand
Route als kml-bestand
Op 28 juli 2012 was het eerste rondje door het zuidelijke deel van de Heuvelrug en het Kromme Rijndal.
Komende zondag gaan we door het noordelijke deel van de Heuvelrug en het Gooi.
't Is deze keer een aanhaakrondje.
Onderweg komen we door Zeist, Amersfoort en Hilversum en kun je aansluiten.
Geschatte 'doorkomsttijden':
11:00 terras café ledig erf, Utrecht
12:00 station Driebergen-Zeist zuidzijde
13:00 station Amersfoort centraal (wie weet een goed herkenbaar punt?)
14:30 Hilversum: terras van de Rifwachter (paviljoen a/d Oude Haven/Havenstraat, tevens lunchplek
17:00 terug in Utrecht (waarschijnlijk café-rest. Oost aan de blauwkapelseweg)
Wie vanaf Utrecht wil meefietsen, hoeft zich alleen op tijd te melden op Ledig Erf.
Als je onderweg in Zeist, Amersfoort of Hilversum wilt aanhaken, dan wil ik dat wel graag weten (per PB of berichtje in dit forum).
En volgens mij, zouden er in de volgende links een moeten staan (en anders hoop ik dat Frank me weer eens kan helpen)
GPS-routes
Let op:
Tussen Egelshoek (Hilversum) en Korssesteeg (Maartensdijk) is er een nieuw fietspad in de route opgenomen, maar in de ondrestaande links is dit zichtbaar als een omweg via Hollandse Rading. Dit fietspad staat nog niet in de online (fiets)routeplanners.
In werkelijkheid is de route dus ong. 5 km korter
Route in Google-maps
Route als GPX-bestand
Route als kml-bestand