Additionally, paste this code immediately after the opening tag: terug van weggeweest begint de sleur/slordigheid: tips?! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

terug van weggeweest begint de sleur/slordigheid: tips?!

Eric Schuijt schreef:Onder het Marnixbad (aan het einde van de Westerstraat) is een bewaakte fietsenstalling voor een paar euro per maand. Buurtbewoners met een idworx parkeren hun fiets daar ook en die fietsen zijn nog nooit gestolen.
Dat soort plekken zijn er door de hele stad: http://www.stallingamsterdam.nl/pub/stalling/index.htm.
Rutger schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Veel Amsterdamse huizen hebben zo'n hijsbalk aan de dakrand. Als je die hebt, waarom dan niet de fiets vanaf de straat naar boven hijsen en die door het raam naar binnen trekken? Heb ik al iets dergelijks gedaan, maar dan op een korenmolen: een horizontale wiek met hijsblok eraan en zo kon ik nieuw hout naar vier hoog takelen voor het timmeren van een vloer.
Ik ben benieuwd naar jouw foto's Martin
Foto's van het hout ophijsen aan een molenwiek of van mijn recente fietstocht? Die van de eerste moet ik nog scannen.
Ik (wij) gaan de laatste tijd zeker met het mooie weer in het week-end met de tourfietsen en de tent naar Natuurcampings hier in de buurt, houden we toch een beetje het buitengevoel vast.

Neemt niet weg dat om over een tijdje weer leuke dingen te doen er gewerkt moet worden :) , c'est la Vie.
Nee absoluut niet herkenbaar. Want een van de lekkerste dingen na een reis is het horen draaien van de wasmachine. Dus die tassen zijn zo uitgepakt. Enne als jij denkt dat een fotoalbum maken veel werk is - probeer dan eens een filmpje. Vraag maar aan Gudrun...foto albums maken stellen niets voor qua werk. In ieder geval vind ik het heerlijk om nog uren zoet te zijn met mijn beeldmateriaal bij de montage van een filmpje - lekker nagenieten! Gelukkig ben ik wel heel wat sneller geworden door alle oefening de laatste tijd. Bedankt nog voor je mailtje - ut duurde ff maar dan heb je ook wat

O en nog vergeten....Spreek ipv thuis met vrienden en je BBQ af op een natuur- of paalcamping. Iedereen neemt een gerechtje mee en s'avonds lekker beppen en eten. Volgende dag een stukkie fietsen en je hebt een minivakantie in je weekend. Doen we regelmatig in de zomer - een aanrader.
Eens met Blanche! Wij gaan regelmatig een weekendje fietsen, of gewoon een dag ergens. Die fietsen verdwijnen echt niet op zolder.

Ook buiten de vakantie is een tochtje leuk.

Het is een mindset. Ik ben juist heel erg nieuwsgierig naar de foto's en dus wil ik ze snel uitzoeken. Dan beleven we de vakantie als het ware weer opnieuw, dat is toch mooi!