Om wat "peace of mind" te hebben, en te voorkomen dat we ons gaan haasten in het begin van onze fietsvakantie (St. Columbaroute), was ik vanmorgen even op zoek op internet naar treinverbindingen tussen (omgeving) Glasgow en Newcastle. Ons vermoeden is dat we het mooiste stuk dan hebben gehad, en dan de trein terug naar Newcastle nemen is een optie.
Alleen: ik kan nergens goed terugvinden of fietsen mee kunnen. Op de treinreiswinkel vind ik wel een en ander, maar niet gedetailleerd. Wie heeft ervaring en/of tips? Mijn inschatting is overigens dat ik hier zo'n 3 dagen mee kan uitsparen. We hebben tenslotte nét geen drie weken en ik wil de dagafstanden ook weer niet ál te hoog hebbem
Alleen: ik kan nergens goed terugvinden of fietsen mee kunnen. Op de treinreiswinkel vind ik wel een en ander, maar niet gedetailleerd. Wie heeft ervaring en/of tips? Mijn inschatting is overigens dat ik hier zo'n 3 dagen mee kan uitsparen. We hebben tenslotte nét geen drie weken en ik wil de dagafstanden ook weer niet ál te hoog hebbem