Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 10 maart 2013 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 10 maart 2013

Fleurke schreef:Heb even helemaal geen zin meer in winterse omstandigheden en al helemaal niet met stormachtige wind
droog, bewolkt, matige wind. 0 graden:
Afbeelding
Marten, gelet op het geringe aantal deelnemers haak ik ook af. Hier sneeuwt het trouwens stevig :evil: . Ik ben ook wel klaar met die klotenwinter!
paul1987 schreef:Marten, gelet op het geringe aantal deelnemers haak ik ook af. Hier sneeuwt het trouwens stevig :evil: . Ik ben ook wel klaar met die klotenwinter!
Ja, sneeuw is natuurlijk lastig als je eerst een stukje met de trein moet :D En verder lezen we " Automobilisten moeten deze ochtend in de drie noordelijke provincies rekening houden met gladheid door sneeuw"

Voor een fiets geen problemen dus, ik ga nog wel even een frisse neus halen ;)
Nou als Groningen niet zo ver weg was was had ik zeker meegereden, ben altijd al verliefd geweest op dat mooie noorden en juist vooral in de herfst en de winter!

Veel fietsplezier vandaag!

Grtjes, Yopie
Ook genezen. Op niet gestrooide betonwegen in het veld ligt zo veel ijs dat je zelfs op spikes met de wind op de kant nog de weg over blaast. :(
m-gineering schreef:Ook genezen. Op niet gestrooide betonwegen in het veld ligt zo veel ijs dat je zelfs op spikes met de wind op de kant nog de weg over blaast. :(
Bikkel 8)
Heb vandaag nog wel 15 Km gewandeld rond Stedum :P , wou wel even de buitenlucht in. Sommige betonpaden waren inderdaad spekglad. Volgende keer beter!
Ik heb een vraag van heel andere aard voor met name de Groningen-groep.
Frank van Rijn wil ook wel eens een weekend organiseren, met name het pinksterweekend. Nu kan hij mooie tochten bedenken, is onderhoudend en weet natuurklijk alle leuke plekjes. Maar hij wil dan wel graag hulp bij het regelen van campings. Kortom de vraag: wie wil hem daarbij helpen.
Dat zou toch gaaf zijn "Een weekend met Frank van Rijn".
Wanneer is het volgende rondje groningen? zou graag eens meefietsen!
Er is een nieuw topic gestart voor het nieuwe rondje Groningen op 14 april 2013.

Heeft iemand nog een leuk idee voor een route met Frank van Rijn?
paul1987 schreef:
Heeft iemand nog een leuk idee voor een route met Frank van Rijn?
Dit wordt al opgepakt door een van de rondje Groningen fietsters...