Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS kiezen - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

GPS kiezen

In het ene document lees ik dit:
Well, then why is it always said that three satellites are enough?
In practice you get a two-dimensional position determination (2D-fix) with three satellites. The position is bound to be located on the earth's surface.

En nergens vind ik het woord "five" of "fifth"...

En Travelmaster, dit is geen leuke materie als je geen gps in de buurt hebt; :lol:
Al blijft ook dan het probleem: hoe simuleer ik de aanwezigheid van drie (en niet meer) satellieten? Gordijnen dicht doen? 8)
ankeric schreef:In het ene document lees ik dit:
Well, then why is it always said that three satellites are enough?
In practice you get a two-dimensional position determination (2D-fix) with three satellites. The position is bound to be located on the earth's surface.

En nergens vind ik het woord "five" of "fifth"...

En Travelmaster, dit is geen leuke materie als je geen gps in de buurt hebt; :lol:
Al blijft ook dan het probleem: hoe simuleer ik de aanwezigheid van drie (en niet meer) satellieten? Gordijnen dicht doen? 8)
Ik heb nu ook geen gps in de buurt, maar vermaak me er toch mee. Heerlijk toch:)?
Ik niet. Ik ben aan het werk; :lol:
Dan wil ik niet vermaakt worden met satellieten en zeker niet met het aantal van de dingen; :wink:

Bovendien: het vereiste aantal satellieten heeft niets te maken met de oorspronkelijke vraagstelling: het scherm van de gebruiker roteert als hij stopt om op een knop te duwen...
ankeric schreef:Ik niet. Ik ben aan het werk; :lol:
Dan wil ik niet vermaakt worden met satellieten en zeker niet met het aantal van de dingen; :wink:

Bovendien: het vereiste aantal satellieten heeft niets te maken met de oorspronkelijke vraagstelling: het scherm van de gebruiker roteert als hij stopt om op een knop te duwen...
Ja, ik ben ook aan het werk, maar je moet wel je prioriteiten stellen he :shock: :D . En als we dan toch bezig zijn: de oorspronkelijke vraag was: welke GPS moet ik kiezen.... laat ik maar stoppen met dit topic te vervuilen dan, want die vraag is al beantwoord!