Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gestolen: paarse Koga Travellerlady - Forum Wereldfietser

Gestolen: paarse Koga Travellerlady

Mijn oprechte excuses als het forum niet bedoeld is voor dergelijke oproepen (en ik weet dat de kans erg klein is) maar wie weet heeft de dief pech en ik geluk en heeft iemand deze fiets voorbij zien komen op een fietsforum of Marktplaats?

Gestolen uit omgeving Utrecht, mijn Koga Miyata Travellerlady. Inmiddels een paar jaartjes oud, maar ik ben toch erg gehecht aan mijn fiets :(

Kleur: Paars
Versnellingen: 21 (Shimano Deore LX)
Vlinderstuur
Mavic 28 inch wielen
Frame (dacht 56, weet het niet helemaal zeker meer)
Fietstasje onder het zadel
Zefl SP4 fietspomp

Waarschijnlijk ergens in de afgelopen weken gestolen. Op dat moment zaten er anti-lekbanden op mijn Koga, een dik geel kettingslot (verder geen vast slot, dat was er net afgevallen) en een fietscomputertje zonder batterijen. De versnelling haperde een beetje tussen 3-3 en 3-4.

Mocht iemand iets weten dan zou ik heel erg dankbaar zijn. Zo niet, in ieder geval heel erg bedankt voor het lezen!
Je hebt er waarschijnlijk zelf ook al aan gedacht, maar toch:
Al nagevraagd bij lokale politie en gemeente? Klinkt alsof je de fiets langere tijd hebt achtergelaten. Bij mij heeft de stadsdienst zo eens een fiets van mij meegenomen naar hun stockagehal omdat het fietsenrek waarin ik geparkeerd stond vrijgemaakt werd voor een of ander evenement (niet zonder waarschuwing trouwens, maar ik was een paar weken weg dus kon de borden en sticker op de fiets niet tijdig zien). Na beschrijving van mijn fiets en het meebrengen van mijn sleutel kon de fiets gewoon ophalen.

Een foto posten zou kunnen helpen.
Hoi Lasse,

Dank je wel voor je reactie! Ik heb inderdaad die opties al nagelopen (er zijn eerder fietsen geruimd in de buurt) maar helaas stond deze op een plek waar alleen een insluiper bij zou kunnen, dus vandaar :(

Een foto heb ik helaas niet, maar het is het onderstaande model, maar dan in het paars/grijs.

In ieder geval superbedankt voor het meedenken!

Afbeelding