Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kort fillempie van de Vélodyssee, de fietsroute van het jaar - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Kort fillempie van de Vélodyssee, de fietsroute van het jaar

keesm54 schreef: zeker het stuk vanaf Roscoff.

@Michael W: had ik net een paar dagen eerder al die 62 afzonderlijke tracks op de Vélodyssee-site binnengehaald en in 1 gdb-bestand gezet. Kom jij met een link waar ze al in staan :(
Sorry ja, als ik dat had geweten 8)
Waren het geen 72 tracks dan ?

Vanaf Roscoff naar Nantes is zeker de moeite waard. Kom je toch wel het echte Bretagne tegen.
En dan ook ff een uitstapje naar Carnac uiteraard :wink:
Het zijn 62 afzonderlijke gpx-bestanden en in die bestanden zitten totaal 72 tracks. Het is maar net hoe je het bekijkt :)
Die 10 extra tracks (binnen die 62 gpx-bestanden) zijn meestal kleine afwijkingen van enkel honderden meters tot 1 km wanneer je vanuit het zuiden naar het noorden de route neemt viel me op. Ook zonder die extra tracks moet het gewoon goed gaan begreep ik van Bert: overvloedigheid aan bordjes/bewegwijzering.
Ik hoop alleen dat dit nu niet zo'n "Donau-route" gaat worden. Gelet op de volle zaal bij F&W-beurs... :| Beetje plannen voor en na de zomervakantie (juli/augustus) denk ik dan maar.

Ik zie nu trouwens op de site dat de gehele route ook in 4 gedeeltes als gpx is te downloaden zonder inlogaccount (1=UK, 2 t/4=Fr.)
keesm54 schreef:Beetje plannen voor en na de zomervakantie (juli/augustus) denk ik dan maar.
Ja precies, mei/juni vaak al heel mooi weer daar, zo rond de 20 graden (invloed warme golfstroom),
en nog weinig toerisme !!
Afbeelding