Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gewoon doorfietsen, op een gegeven moment geeft de Rohloff checker wel weer aan dat de ketting weer helemaal goed is!Leon schreef:Je bedoelt dat je 'meetapparaat' niet meer dan 100% kan aanduiden. De slijtage gaat gewoon door, daar hoef je niet ongerust over te zijnlars de wit schreef:Shimano HG 70 still 100 percent worn out.
Leon
Dat ' mannetje' is een Fries. Weet je zeker dat hij niet gezegd heeft dat een KMC ketting net zolang meegaat als die andere?Pipopopo schreef:Op de fiets wandel beurs zegt het mannetje van de KMC tent dat alle KMC kettingen 2x langer mee gaan dan alle sram of shimano kettingen.
Ik wil die kettingzaagolie nooit meer op een fietsketting hebben. Alleen voor nood nog. Verder totaal ongeschikt om fietskettingen te smeren. Kettingzaagolie is voor continuesmering van kettingzagen en het overschot aan smering verdwijnt in het zaagsel.lars de wit schreef:Hoi Frank,
Kettingzaagolie.
Ooit eens een liter gekocht in duitsland, doe ik waarschijnlijk mijn hele leven mee![]()
Nop heb 2 getuigenm-gineering schreef:Dat ' mannetje' is een Fries. Weet je zeker dat hij niet gezegd heeft dat een KMC ketting net zolang meegaat als die andere?Pipopopo schreef:Op de fiets wandel beurs zegt het mannetje van de KMC tent dat alle KMC kettingen 2x langer mee gaan dan alle sram of shimano kettingen.