Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Amateur fiets filmpjes tijdens de fiets en wandelbeurs. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Amateur fiets filmpjes tijdens de fiets en wandelbeurs.

Ha John, het lijkt erop dat er al tussentijds wijzigingen zijn opgetreden in je selectie. Volgens mij zijn de filmpjes van 9 januari niet meer dezelfde als die van 15 januari. Of heb ik het mis?
Klopt Jim!

Er is maar een uur tijd beschikbaar, en je film bestaat eigenlijk alleen maar uit foto's...
Aantal PB's gehad waar uit bleek dat daar niet zo positief op gereageerd wordt.
Misschien beter beperken tot één filmpje per maker (ik zie een aantal van dezelfde regisseurs, meer filmmakers uit het buitenland dan eigen land, zoals al genoemd gerenommeerde wf filmmakers als Dennis en Blanche schitteren door afwezigheid op je lijst en Europa is ondervertegenwoordigd).
De tovenaar schreef:gerenommeerde wf filmmakers als Dennis en Blanche schitteren door afwezigheid op je lijst
Helemaal mee eens. Blanche en Dennis zijn zonder twijfel de top WF-filmmakers en moeten er zeker bij!
johntelleman schreef:Klopt Jim!
Er is maar een uur tijd beschikbaar, en je film bestaat eigenlijk alleen maar uit foto's...
Aantal PB's gehad waar uit bleek dat daar niet zo positief op gereageerd wordt.
No problem, integendeel zelfs, ik was namelijk al verbaasd dat zo'n filmpje er tussen stond. Ik ga namelijk ook voor o.a. Blanche en Dennis.
Betekent dus dat die serie voortdurend in beweging is. Heel goed!
Op zich inderdaad mooie selectie, maar voor mij zijn dan toch de favorieten 4,6, 7 en 10.

Ben
Films 4 en 7 zijn inderdaad erg mooi. Helaas zijn de films 4 van Tom Allen en 7 van ZFfilms gemaakt door professionals. Tom is wel een leek maar liet zijn materiaal door een regisseur editen. John wist dit niet, ik wel maar heb niet goed opgelet in het begin. En zo de amateur-regel over het hoofd gezien. :oops:
Leuk hoor, fiets filmpjes bekijken, ook al heeft de selectie een wat hoog stoere mannen gehalte :wink:

Mijn favorieten:
Filmpje 6. Karakorum Highway (prachtig verslag) & 10. Dogs are everywhere (vanwege het thema en hoe dat buitengewoon geestig is opgebouwd in de film) Dan 1. Cold feet (laat ook de minder leuke kanten van het fietsen zien) & 2. 350 south an american journey carera austral (mooie beelden en enthousiasmerend verhaal!)

De overige filmpjes vind ik ook mooi maar (voor mij) minder aansprekend.

Overigens zie ik geen probleem met lange films, zolang het maar afgewisseld wordt met korte films. Zo gaat dat ook bij filmfestivals en dat heb ik nooit als vervelend ervaren.

Sinds ik vorig jaar La plage Blanche voorbij heb zien komen, ben ik ook een Blanche fan, dus graag ook eentje van haar. De laatste; Winter Marocco is werkelijk prachtig. De film van Dennis Cycling Tenerife & La Gomera teaser vind ik ook mooi en geestig. Wat mij betreft mogen deze twee toegevoegd worden!
Zelf vind ik http://www.vimeo.com/56628487 van Benji Rodgers mooier dan Cold feet.
En erg herkenbaar: de koude handen onder je oksels, het gestamp van de voeten, de smerige beker, het vreselijke gemier van de brander, de fiets tot aan de remblokjes in de sneeuw... Zat vol medelijden en tegelijk lachend te genieten. Veel respect voor deze fietser, er zijn er niet veel die hem na doen!

De andere filmpjes ga ik zo kijken, moest eerst ff snel reageren. :D

Groeten, Yopie
johntelleman schreef: Mocht je vinden dat er een filmpje aan de lijst moet toegevoegd worden, laat dat dan ook weten.
ik stem voor:
Bron

Geeft prima weer hoe mooi fietsen is
Ha die John,

Kan dit fillempie als intermezzo? :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=eq9Da1FK2n8
Ha die Bert,

Jij moet als geen ander weten dat de Fiets en Wandelbeurs een serieuze aangelegenheid is.
Dus geen fillumpies waar je zelf de hoofdrol in speel!!!
Ook morgen nog!

De mooiste Wereldse Fietsfilmpjes van de leden van WorldCycle Videos op de #Fietsenwandelbeurs om 11.00 uur in zaal E103 gepresenteerd door Wereldfietser en WVC moderator John Telleman. Veel kijkplezier!

http://www.fietsenwandelbeurs.nl/index. ... detail=170