Dat is wel een komische redenering. Ik snap dat men de kleding die men draagt niet bij het bagagegewicht telt, maar als men allerlei zaken in de kledingzakken gaat steken en suggereert dat men continu een regenjasje gaat dragen (niettegenstaande het vaak 20-25 graden zal zijn), dan komt mij dit over als (zelf)bedrog. Dat gewicht hoort dus gewoon bij je bagagegewicht geteld te worden.Han schreef: Exact, portemonnee, telefoon en camera zitten in broekzak !
De vraag wat je doet bij regenweer blijft open staan, je rugzak is immers niet waterdicht. En het gebrek aan EHBO blijft me verbazen.
Dat weet ik. Maar een combinatie van lepel, vork en mes als 'Zwitsers zakmes' omschrijven maakt het toch echt verwarrend. (Het zou me verbazen als veel mensen zich er bewust van zouden zijn dat dat ook je lepen en vork waren.)Han schreef: Er bestaan talloze modellen, van een piepklein tandenstoker tot een zwaar ding van 16+ functies. Op deze foto is mijn favoriet :
http://tinyurl.com/6mmt76z
Ik ken het gewicht van dat spul niet, maar een apart lichtgewicht mes, lepel en vork zou ik zelf veel handiger vinden en is mogelijk zelf nog lichter.
Renaat