Additionally, paste this code immediately after the opening tag: frame: opbouwen of niet? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

frame: opbouwen of niet?

De drinkbushouders had ik in een ander kleurtje gedaan, maar verder....super gedaan. Prachtig!
ik weet niet of ik die koplampbeugel nou zo mooi en practisch vindt, maar verder is het een fiets zoals het hoort! (en uiteraard een feest der herkenning :D :) :lol: :wink: )
Mooi gemaakt hoor!
Sjors schreef:De specs:
-frame: Koga of Giant? geen idee eigenlijk, ik kan ook geen framenummer vinden onder de nieuwe poedercoating.
Mooie fiets hoor, zou best een Koga Gents Touring kunnen zijn geweest, die had ook geen nokjes op de staande vork voor 'n achterdrager, maar de aluminium Jim Blackburn paste er wel op. Ook zaten er geen nokjes voor verlichting of 'n dynamo op. :wink:
m-gineering schreef:ik weet niet of ik die koplampbeugel nou zo mooi en practisch vindt
tja, maar ik moest wat, want de remkabel heeft ook ruimte nodig? Het is idd niet het sjiekste onderdeel van de fiets..

Over de steunkleur: degene van wie het frame eigenlijk is, is nogal van de gele details (had ooit een rode R4 fourgonette met geel geverfde bumpers, dan weet je het wel), dus daar moest ik wat mee doen natuurlijk ;)

Sjors