Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietskaarten Duitsland - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietskaarten Duitsland

ik heb laatst bij de Slegte een ringband van Michelin gekocht...erg duidelijk...en makkelijk qua formaat om in het vakje van de stuurtas te doen (gekopieerd of uitgescheurd).
Welke schaal is die atlas? Of bedoel je soms Frankrijk?

Ik ken alleen de oranje overzichtskaarten van Mischelin van Duitsland, 1:350.000. Leuk als overzichtskaart maar meer ook niet.

Als electronische kaarten ook vermeld mogen worden: Openfietsmap Duitsland
Waterproof, grootschalig naar gelang dat gewenst is (in zwaar verstedelijke gebieden bijv.). Altijd up to date, bevat afstanden, hoogteinfo en nog veel meer. Kleurtjes van fietsroutes kunnen desgewenst zelf naar eigen hand gezet worden (fellere kleuren of juist minder opvallend). En de prijs is ook niet onbelangrijk: €0,00 :wink:
Revanho schreef:
frank bueters schreef:En ik maar denken dat ik de enige ben die dat hindert.
Nee hoor, ik vind dat ook irritant. Het komt de duidelijkheid niet ten goede en leidt enkel tot fout rijden.
Ik vind het ook een waardeloos systeem.

Mooie Duitse fietskaarten vond ik de Nordland Karten, helaas alleen verkrijgbaar voor (en in) Mecklenburg-Vorpommern; schaal 1:75.000
http://www.nordland-wanderkarten.de/img ... eite_b.jpg
Ik fiets hier in de hoek Basel, Freiburg Saint Louise met gpsmap62s en de open fietsmap und ik ben daar erg gelukkig mee!