Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser Off-Road Tocht 2012 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wereldfietser Off-Road Tocht 2012

Martijn,

het was geweldig.
Yvon, Lauran en alle anderen ook bedankt.

Jaap
Ook weer thuis geraakt met een zandsculptuur waarin ik de ranke contouren van mijn fiets meen te herkennen. Alle complimenten aan Martijn voor de werkelijk prachtige route! Wat er met een tent op de bagagedrager al niet kan.
Martijn,

De route en de tocht waren weer heroisch!
Ik heb mijn foto's al online gezet. Mijn fiets is te zien tevoren, en erna:
http://www.mijnalbum.nl/Album-ZLBTSCTF

zijn er nog meer mensen met foto's?
Ik zal via dit forum de vorderingen van de film wereldkundig houden.
Joost
checklist

[x] lol gehad
[x] tent uitgehangen
[x] was gedraaid
[o] afwas gedaan
[x] fiets gepoetst
[x] accus in de lader
[x] zere reet

:wink:
Marten, volgens buienradar komen er kleine buien over Kiel-Windeweer. Snel buiten zetten die afwas. ;-)
Martijn en alle andere bikkels,

Was een mooi heroïsch tochtje, zon op zaterdag, regen op zondag! Een aardige laag remblokjes en kettingstaal daar achtergelaten, een berg zand mee terug genomen. Die berg net van mijn fiets afgespoeld en mijn balkon is spontaan veranderd in een strand... parasolletje, handdoekje en wachten tot die spierpijn komt :roll:

Vroegâh, in de jaren negentig, waren er ook al offroad tochten, met Marco Geurts de Ardennen in, wildkamperen, tot je assen in de modder, duwen, duwen, duwen maar dan wel met 4 tassen en 25 kilo bagage! Tja, tijden veranderen. Dus volgende keer heb ik maar 2 tasjes bij me, duwen 2.0 :wink:

Martijn en de-langzame-groep-leider Yvon, bedankt voor de organisatie en gezelligheid,

Maarten

PS: Wie kan ik mijn foto's sturen (via wetransfer) en ze voor mij online zetten?
He een katoenen tent ?
Afbeelding 8)

Eerst volgende keer dat ik mee ga met een WF tocht neem ik ook m'n katoentje mee.

Ruud
Ik vond onze groep helemaal niet zo langzaam!
Ik vind dat we enorm hebben gebikkeld!!
En ik heb nog meer genoten. Het was een super weekend!!!

Martijn volgend jaar weer!

Natascha
Ja Natascha, je hebt helemaal gelijk. We waren alleen de achterste omdat we van die enorme punten moesten wegwerken. De snelle jongens waren die vergeten.
Dank voor de leuke reacties en ook ik moet toegeven dat ik er erg van heb genoten! Prachtig om al die soorten wereldfietsers met volbepakte reisfietsen tot aan superlichtgewicht carbon mtb's met hetzelfde plezier hetzelfde parcours te zien afleggen! En zon of regen die brede glimlach na het behalen van een klimmetje of het oversteken van een modderpoel is altijd weer gegarandeerd!
Als mensen nog foto's hebben dan wil ik ze graag verzamelen, er wordt achter de schermen aan een verslagje gewerkt.

Martijn
Er is nog een aantal foto's binnengekomen die ik voor jullie online heb gezet:
http://www.mijnalbum.nl/Album=YY87JQUJ
Martijn,
Wil jou hartelijk danken voor de mooi route vond het Super, gezellig en
heb tot nieuwe gedachtes gebracht. Wat mogen we trots zijn op ons kikkerlandje zo mooie natuur.
:lol: Ton
En als de vuile fiets schoon moet worden dan ga je even door de wasstraat