In een ander topic noemde ik al dat ik een power lizard heb en dat ik vind dat deze raar staat. Ik heb het idee dat de onderband te strak staat. Toen ik dit weekend de tent in mijn ouders' tuin opzette pakte ik er eens een meetlint bij en heb ik de band die de boog gespannen houdt gemeten. Dat kwam op 132,5 cm uit, terwijl de plattegronden op de site van Vaude een breedte van 155 cm voor de buitentent wordt aangegeven. Ik vind dat een nogal fors verschil en vraag me af of er iets mis is gegaan bij het maken van mijn tent.
Ik hoop hier later meer over te kunnen vertellen, maar ik heb nu vooral even hulp nodig. Zijn er mensen die een power lizard hebben en die voor mij de onderband willen opmeten? Ik zoek de lengte tussen de oogjes waar de stok in gaat. De tent hoeft niet opgezet, want we hebben zelf ook de lengte zonder de stok er in gemeten, die is iets korter omdat er dan geen spanning op staat.
Ik hoop hier later meer over te kunnen vertellen, maar ik heb nu vooral even hulp nodig. Zijn er mensen die een power lizard hebben en die voor mij de onderband willen opmeten? Ik zoek de lengte tussen de oogjes waar de stok in gaat. De tent hoeft niet opgezet, want we hebben zelf ook de lengte zonder de stok er in gemeten, die is iets korter omdat er dan geen spanning op staat.