Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser Off-Road Tocht 2012 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wereldfietser Off-Road Tocht 2012

Ik ben er natuurlijk ook weer.
Hoe zit dat met de benodigde natuurkampeerkaart voor de eerste camping? Ik lees op internet dat er vier personen op één zo'n kaart kunnen kamperen. Hoeveel mensen die meegaan hebben al zo'n kaart? Komen we dan aan een verhouding van 1:4 voor hebbers en niet-hebbers?

De goede verstaander begrijpt dat ik niet zo'n kaart heb. Ik kampeer eigenlijk ook nooit in Nederland en de rest van het jaar gaat het daar zeker niet meer van komen, dus ik vind het een beetje zonde van mijn geld om voor één nacht zo'n kaart te moeten kopen.
via de mail zal ik de laatse info van de tocht doorsturen en zal dan ook inventariseren wie er op vrijdag campeert en wie een groene kaart heeft. dus als je me je email adres stuurt houd ik je op de hoogte!

martijn
afgelopen weekend onderweg naar limburg een stukje van de route meegepakt tussen Berg en Dal en Afferden. Superleuk en Superdroog. Vervolgens via de andere oever van de maas verder op weg naar een lekkere ijscoupe. Ik weet nog niet zeker of ik er over drie weken ook bij kan zijn.

Afbeelding

groet

Jos
bedankt voor je positieve recensie jos! het is inderdaad een schitterende route. voor degene die zich nu over de rantsoenering zorgen maken: je kunt ook aan de oostkant van de maas meer dan genoeg ijscoups, gebak en koffie krijgen! don't worry!
de info mail is rond-gestuurd naar alle geregistreerde deelnemers. mocht je niks ontvangen hebben en toch mee willen fietsen stuur me dan even een pb.

martijn
Nadat ik Martijn plechtig beloofd had mijn witte sokken thuis te laten, mocht ik ook mee.
Ik ben er graag weer bij.
nog een aanmelding: Ik ook mee! Wat het weer betreft kan het alleen maar beter zijn dan vorig jaar.
Ik wil ook mee, ik heb nog nooit ergens aan meegedaan en lijkt me heel leuk! Ik ben 18 jaar en mountainbike al jaren. Moet ik gewoon een fietstas hebben en een tent?
deelnemers kunnen zich tot morgen (maandag) bij mij melden door een pb met een email adres te sturen. nadere info stuur ik je dan op.

gtn martijn
Ziet er leuk uit. Ik heb mij aangemeld en ga a.s. vrijdag rechtstreeks naar de camping in Groesbeek.

Ronald van der Perk
Hoi,

Wie van de mede off road fietsers van as weekend heeft er voor mij een ( zomer ) slaapzak te leen voor tijdens dit weekend ? ( alles is goed )
Mijn slaapak is al 4 weken bij bever om een nieuwe rits erin te laten zetten; door miscommunicatie hebben ze de slaapak eerst gewassen eerdat hij naar de ritsinnaaiafdeling is gegaan. Derhalve is hij niet op tijd terug en heb ik enkel als reserve slaapzak een legerslaapzak van ruim 4 kilo.
En dat terwijl ik, ja u leest het goed, een keertje lichtgewicht wilde gaan ...

Wie o wie ?
Hoi Lars,

Ik heb wel een Tatteljee voor je te leen. Weegt zo'n 1,5 kg (incl. inritslaken).

Gaele
Super Gaele, bedankt !
Ik heb je een pb tje gestuurd.
Ik ga ook mee. De tocht lijkt me super vet cool!

Ik heb geen natuurkampeerkaart en neem aan dat, mocht er een tekort zijn ik er ter plekke eentje kan aanschaffen.
Het gaat mij helaas niet lukken om er bij te zijn.

Nog wel een tip voor wie zich vervelen op de camping in Groesbeek: Je kunt op deze manier (met vrij te gebruiken waterkraan op de route ;-)) erg mooi langs een oude spoorlijn naar het zweefvliegveld fietsen en daar naar de zweefvliegers kijken (als ze aan het vliegen zijn) het lokale vliegcafé (Zweef-Inn) daar is een aanrader!
Hoe zit het met de terugweg, als we in Roermond zijn aangekomen? Hoe gaan jullie terug? Met de auto? Zou ik meekunnen?
Ik vermoed dat de meesten op de trein zullen stappen.
Net thuis en weer helemaal fris.
Wat een mooi weekend zeg! De zaterdag een zonnetje en vandaag een natte zeem.

Martijn, een superdik compliment voor het uitzetten van de route!
Zo hoort een echte offroadtocht te zijn. Ik heb er van genoten.

Raymon
Absolutely BRILLIANT weekend!
Martijn, hartelijk dank voor de organisatie en fantastische route.
Dank allemaal voor de gezelligheid en tot de volgende keer.
James