Additionally, paste this code immediately after the opening tag: website Wereldfietsbeurs - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

website Wereldfietsbeurs

Wim schreef:Misschien was het ook beter om de site van de beurs onder die van de wereldfietser te hangen.
Ja, ik kan alleen maar beamen dat dit het understatement van de dag is. Maar door gebrek aan mankracht op de website lukt dat momenteel helaas niet. Dus doe ik het zelf maar met een houtje-touwtje-site. Er zijn nu eenmaal te weinig ICT'ers bij de Wereldfietser die ons kunnen helpen bij alles rond website en internet.
Ja ik begrijp Jim wel, en ik heb er veel waardering voor. Tegelijk weet ik dat er onder de leden veel heel knappe ict-ers zijn. En anders moeten we misschien iets inkopen. Ook dat moet kunnen voor een langzaamaan zo grote vereniging als de onze. Tot slot is het misschien verstandig ook hier te gaan samenwerken met de Europafietsers. Die hebben zo te zien ook nog een hele weg te gaan.
Wim
Ik ben er achter gekomen als je desbetreffende adres intypt dit al uitkomt op een geregistreerde (lege) site van de WF.

@Jim bij deze ook mijn aanbod om mee te denken over dit alles.

@Wim, ik dacht hier ook al aan, de intensievere samenwerking tussen EF en WF een feit :?:
Hoe dan ook, morgen is de beurs, en voor iedereen is er wel iets interessants te vinden.
En naar mijn idee een zeer geslaagde beurs!

Praktische vraag. Tijdens sommige presentaties werd om de sheets e.d. gevraagd. Algemene reactie was, stuur een mailtje naar de organisatie, die zorgt voor de verspreiding. Ik ben benieuwd hoe dit is geregeld. Persoonlijk zou ik het een mooie oplossing vinden als iedereen die dat wil een eenmalige mailing krijgt met de informatie van alle lezingen en workshops. De organisatie hoeft dan slechts een keer het materiaal te verzamelen en versturen.

Wat jij Jim?
Jarno schreef:Praktische vraag. Tijdens sommige presentaties werd om de sheets e.d. gevraagd. Algemene reactie was, stuur een mailtje naar de organisatie, die zorgt voor de verspreiding. Ik ben benieuwd hoe dit is geregeld. Persoonlijk zou ik het een mooie oplossing vinden als iedereen die dat wil een eenmalige mailing krijgt met de informatie van alle lezingen en workshops. De organisatie hoeft dan slechts een keer het materiaal te verzamelen en versturen.
Ja goed idee, we hebben een artikel "Downloads beurs" gemaakt, waarop alvast 2 interessante presentaties zijn te vinden. Is dat wat je bedoelt?
Super! Ik dacht dat het mailen werd n.a.v. De presentatie van Maarten. Ik begreep dat zijn presentatie niet online kwam. Maar zo is helemaal handig.
Toch nog een opmerking Jim. Wellicht kun je de linkjes aanvullen met informatie over het bestand. Het bestand van Maarten is behoorlijk groot, dus als je dat weet is het net iets 'vriendelijker'.

Bijvoorbeeld:
GPS laden & routekaartjes maken (PDF, 15MB) Maarten Smit
Goeie tip Jarno, meteen aangepast.
Verder nu aangevuld met de bagagelijst van Bert van Sprang klik hier.
Ook staat het enqueteformulier online klik hier.
Want feedback vinden wij altijd heel belangrijk. Laat je commentaar, opmerkingen en tips aan ons weten, vul het enqueteformulier in en stuur deze op naar jimvdberg@gmail.com.
Het evaluatieformulier is naar je onderweg. Succes met de verwerking van alle formulieren en andere te evalueren ervaringen.
jimvandenberg schreef:Goeie tip Jarno, meteen aangepast.
Verder nu aangevuld met de bagagelijst van Bert van Sprang klik hier.
Slechts 0,03 MB, inderdaad lichtgewicht :D