Additionally, paste this code immediately after the opening tag: UPDATE op-maat framebag - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

UPDATE op-maat framebag

Klopt.

Afbeelding
Hoi Janneke,

ik zag jouw frametas zaterdag op de fiets van Gaele. Hij zag er erg goed uit!

Eric
Janneke schreef:en voor iedereen die denkt 'waar laat ik dan m'n bidons??' die maak je gewoon vast aan je voorvork:
Dat werkt bij droog weer, maar in 'sheep country' ben je blij met een camelback oid :D
m-gineering schreef:
Janneke schreef:en voor iedereen die denkt 'waar laat ik dan m'n bidons??' die maak je gewoon vast aan je voorvork:
Dat werkt bij droog weer, maar in 'sheep country' ben je blij met een camelback oid :D
Ja, daar zit iets in, maar is dat ook niet het geval met gewone bidons in je frame (alhoewel dan in mindere mate :) )
Voor m'n vriend komt er ook een camelbak-vakje in de tas, toch wel erg handig!
Ziet er goed uit die tas! Ben misschien ook wel geïnteresseerd in framebag voor mijn Karate Monkey.
Heb je al enig idee van de toekomstige verkoopprijs?
rve schreef:Ziet er goed uit die tas! Ben misschien ook wel geïnteresseerd in framebag voor mijn Karate Monkey.
Heb je al enig idee van de toekomstige verkoopprijs?

oh jee,
nou zoals je kunt lezen in eerdere berichtjes zit ik nu in de 'testfase' en ga ik nog niet echt de tassen verkopen, vooral ook omdat ik v.a. september zelf 4 maanden weg ben.
In mei zijn we 5 weken in Malawi en kan ik de tassen zelf goed testen, daarna zou ik het wel aandurven een tas echt aan iemand te verkopen. Overigens komt er ook een duidelijke beschrijving van de werkwijze op onze website (in aanbouw, maar nu echt binnen een maand online: bikeabout.nl) dus je kan ook zelf aan de slag (online zijn ook voorbeeldfilmpjes te vinden etc). Mocht je dat niet willen/kunnen kunnen we wel wat afspreken. De prijs is dan in overleg, dus neem tzt nog eens contact op?

Gr!