Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsweekend Oudjaar - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsweekend Oudjaar

Bernice, even de voor de goede orde, het weekend was niet door
Jim georganiseerd, maar door mij. Ik heb de camping uitgezocht,
de boswachter gevraagd voor voldoende hout te zorgen, de rou-
tes uitgezet, de horeca voor beide dagen uitgezocht én voor za-
teravond bij de boswachter geregeld dat we droog en warm in de
werkschuur konden zitten. Ere wie ere toekomt. Dat beide horeca
gelegenheden uiteindelijk helaas niet zijn aangedaan was een ge-
miste kans. Ik lees dat iedereen het in ieder geval een mooi Oud-
en Nieuw heeft gehad en dat is goed gelukt. Iedereen een gezond
en kleurijk 2012 toegewenst!

Willem
Willem, helaas is het weer duidelijk dat je helaas niet weet hoe een weekend bij de Wereldfietser werkt. De routes waren mooi, dat zeker. En de camping was ook een prima locatie. Maar horecastops plannen we eigenlijk nooit, we stoppen als we zin hebben in koffie en we zien horeca die open is. Dat de route van zondag door niemand volledig gereden is komt doordat de route voor de tijd van het jaar wat aan de lange kant was en dat iedereen nog bij moest komen van de gezelligheid (en de drank) van oudejaarsnacht. In de zomer zijn de dagen een stuk langer en kunnen de routes dus ook langer zijn dan in de winter.
Marc, daar zit wat in: in de remmen knijpen
wanneer het uitkomt. Desalniettemin waren
het evengoed 2 uitgelezen rustplaatsen.
En inderdaad Willem heeft de camping etc geregeld plus de routes.
Ik vond het ook leuk, zeker vanwege de mensen die ik heb leren kennen.

Ondanks het slechte weer heb ik genoten van het landschap, zowel zaterdag als zondag. Camping voorzieningen waren ook tiptop in orde, kan niet anders zeggen.

Goed georganiseerd hoor.
Zo eh - al dat modder heeft wel voor veel slijtage aan m'n fiets veroorzaakt!
Uurtje poetsen, kabels eruit, nieuwe remblokjes....nu ben ik helemaal klaar veer de Winter Trektocht - http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 74#p142474

Wie zien we in Leiden volgende week vrijdag?

James
Willem, bedankt voor de organisatie en iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Mijn foto's staan hier: http://www.blids.nl/gallery/Fietsweekend-Oudjaar-2011
Hoi Allemaal,
Wat een lekker weekend was dat! Veel regen, maar mooie routes en lekker ploegen door de modder.
Ik voelde me ontzettend welkom bij de wereldfietsers; dit was vast niet het laatste weekend wat ik mee was!
Vandaag bij de vakantiefietser geweest en een fiets uitgezocht, nog een nachtje over slapen en dan bestellen maar!
Misschien fiets ik volgende week nog 1/2 dagen mee met de wintertocht even kijken of dat gaat lukken..
Dank voor de leuke foto's van iedereen,
Tot snel!
Groetjes, Sanne