Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uitrusting - Forum Wereldfietser

Uitrusting

Een vraag hebben is het verstandig om een PARAPLU in je fiets uitrusting te hebben....?
Altijd handig als je wind mee hebt....

Gr.
Eric
Fietsen met een paraplu is niet zinvol, tenzij je van kantoor naar kantoor moet in je chique kostuum. Dus is het antwoord op je vraag: neen, tenzij je veel wandelt op fietsvakantie (en er kans op regen is).

Een paraplu is ook niet erg universeel inzetbaar: de baleinen kunnen fungeren als noodspaak, gedrenkt in benzine kan een paraplu enige tijd dienen als fakkel, je kan hem ook gebruiken tegen de zon en misschien in lange afdalingen als noodrem, maar dat is het dan ook. :-D
Ik had er dit jaar een mee omdat het me handig leek als je in de tent ligt en je moet plassen en je wilt niet nat worden. Of als we in de stad lopen.
Maar uiteindelijk is dit een van de zaken die ik nooit gebruikt heb dus ik neem hem niet weer mee.
Oke bedankt Hans dacht vraag het gewoon aan de kenners. Ierland is geweldig succes met je verhaal.
jaapdegroot schreef:Oke bedankt Hans dacht vraag het gewoon aan de kenners. Ierland is geweldig succes met je verhaal.
Hier een andere kenner :D
Juist voor die plasmomenten van Hans heb ik er altijd een bij me. Ik vind niks erger dan met een natte kop weer in de slaapzak kruipen.

Peter
Als ik in de tropen fiets koop ik altijd een flinke paraplu (kost geen drol in Azie) die ik met een paar tiewraps langs de stang bevestig, heb er al vaak plezier van gehad tijdens een hevige tropische bui en bij vertrek maak ik er altijd wel iemand blij mee :D
Als het hoost van de regen of het is stervens koud en je moet plassen en je wilt je tentje niet uit, dan kan je toch ook één of andere oude petfles of een leeg 1,5 liter karton nemen?
's-Morgens leeg gooien in het toilet en petfles of karton in de afvalbak.
Frits
Frits schreef:Als het hoost van de regen of het is stervens koud en je moet plassen en je wilt je tentje niet uit, dan kan je toch ook één of andere oude petfles of een leeg 1,5 liter karton nemen?
's-Morgens leeg gooien in het toilet en petfles of karton in de afvalbak.
Frits
Dat is het makkelijke van een man zijn. Als vrouw in een tentje waar je nauwelijks in kan zitten zie ik dat niet lukken.
Ik trek mijn regenjas wel aan als het moet.
hesta schreef:
Frits schreef:Als het hoost van de regen of het is stervens koud en je moet plassen en je wilt je tentje niet uit, dan kan je toch ook één of andere oude petfles of een leeg 1,5 liter karton nemen?
's-Morgens leeg gooien in het toilet en petfles of karton in de afvalbak.
Frits
Dat is het makkelijke van een man zijn. Als vrouw in een tentje waar je nauwelijks in kan zitten zie ik dat niet lukken.
Ik trek mijn regenjas wel aan als het moet.
Leve de shewee ;)
Lasse schreef:
hesta schreef:
Frits schreef:Als het hoost van de regen of het is stervens koud en je moet plassen en je wilt je tentje niet uit, dan kan je toch ook één of andere oude petfles of een leeg 1,5 liter karton nemen?
's-Morgens leeg gooien in het toilet en petfles of karton in de afvalbak.
Frits
Dat is het makkelijke van een man zijn. Als vrouw in een tentje waar je nauwelijks in kan zitten zie ik dat niet lukken.
Ik trek mijn regenjas wel aan als het moet.
Leve de shewee ;)
hij is leuk maar probeer het in mijn kleinste tent niet uit. Wil niet dweilen midden in de nacht.