In mijn andere topic heb ik veel goede tips gekregen over fietsbanjerslippers. Nogmaals dank daarvoor.
Naast schoenen heb ik ook andere kleding nodig op de fiets. Ik zal niet voor ieder kledingstuk een apart topic openen, dat gaat misschien te ver.
Maar misschien kunnen jullie mij adviseren per kledingstuk.
Of als er links zijn waarop goede informatie te vinden is, hoor ik het ook graag.
Allereerst ben ik op zoek naar een goede jas.
Ik weet niet of het handig is om te zoeken naar een dunne jas (uitgaande van fietsen in Nederland, voorlopig) met als het koud is wat meer lagen eronder. Of juist een warmere jas.
Ik zweet veel en als ik het warm heb, kan ik mijn warmte soms moeilijk kwijt. (dit heb ik tijdens sport maar bijv ook als het buiten heet is)
In wat voor jas word ik niet kletsnat, word ik niet te warm en niet te koud?
(Ik rijd op een crosshybride fiets)
Naast schoenen heb ik ook andere kleding nodig op de fiets. Ik zal niet voor ieder kledingstuk een apart topic openen, dat gaat misschien te ver.
Maar misschien kunnen jullie mij adviseren per kledingstuk.
Of als er links zijn waarop goede informatie te vinden is, hoor ik het ook graag.
Allereerst ben ik op zoek naar een goede jas.
Ik weet niet of het handig is om te zoeken naar een dunne jas (uitgaande van fietsen in Nederland, voorlopig) met als het koud is wat meer lagen eronder. Of juist een warmere jas.
Ik zweet veel en als ik het warm heb, kan ik mijn warmte soms moeilijk kwijt. (dit heb ik tijdens sport maar bijv ook als het buiten heet is)
In wat voor jas word ik niet kletsnat, word ik niet te warm en niet te koud?
(Ik rijd op een crosshybride fiets)