door
Wit » za 10 sep, 2011 09:36
@Carl
Haha ja het wordt nu een taalkundige discussie.
http://public.wsu.edu/~brians/errors/e.g.html
Omdat in vorige mails telkens niet werd ingegaan op de verpakking maar alleen op de kilo's, omdat i.e. gebruikt wordt in opsommingen en omdat ze de plastic sheet erbij noemt dat waarschijnlijk ontoereikend is, ga ik ervan uit dat zij i.e. fouttief gebruikt en dat ik keuze heb. We gaan dus inpakken in een lichte variant ; bubbeltjesplastic. En waarschijnlijk een van de andere mails erbij nemen en hun beschrijving op het internet waarin dus niets staat over aanmelden of inpakken/inpakwijze.
En tegen die voorwaarden hebben we geboekt niet? Ik ging alleen door met vragen omdat in een van de eerste mails er werd gezegd dat je maar een stuk bagage mocht meenemen (wat ook niet genoemd wordt op de site) met een zeer kleine dimensie. Nu weet ik zeker dat ik de fiets mee mag nemen en dat zij het ook allemaal niet weten. Ik ga dus echt niet meer vragen wat ze nu precies met i.e. bedoeld want ik ben het eigenlijk goed zat. Beetje lef op het vliegveld uitstralen, goede email erbij en klaar! (leuk is anders)
p.s.net alle spullen eens gewogen;
- Fiets met alles er nog op en aan 16,5 kilo (trappers e.d. kan in handbage)
- 2 matjes, tent + luier, keuken, brander met fles, 2 tassen, 1 dekenslaapzak met 2 persoonslakenzak, reparatiekit, waterzak en pannen. 12,5 kilo Dus alle essentials behalve de kleren zo'n 7 kilo per voor twee persoon.