In Frankrijk is in elk geval het Camping Gas in de blauwe tankjes goed verkrijgbaar.
Misschien zul je tussen de grens en Rome koud moeten eten, maar als je de tank voor de grens nog even vol gooit red je het wel tot Pisa. .......
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik kan uit ervaring putten als ik zeg dat de klik naar schroefventiel converter gewoon werkt.scheeltje schreef:Markill verkoopt ook adapters van klikventiel naar schroefventiel.
Ik was deze zomer in Duitsland en kreeg het idee dat prikblikjes in vergelijking met 2007 en 2008 toen ik er ook fietste moeilijker verkrijgbaar waren. Buitensportzaken bv verkopen wel de brander maar hebben geen blikjes meer. Ook de warenhuizen in steden hadden ze niet. In het verleden wel. Bouwmakten hebben wel de blikjes, maar die liggen vaak aan drukke uitvalswegen waar je niet snel komt op de fiets.peter de rijk schreef:Als je een brander voor prikblikjes hebt (van Campingaz of een ander merk) is er geen probleem. Prikblikjes zijn namelijk verkrijgbaar bij elke ijzerwarenwinkel in heel Europa.
Op campings wel tankjes gezien, maar voornamelijk voor caravan/campers. Geen prikblikjes. Campings zou superhandig zijn. Wat je schrijft F'rijk is never nooit een probleem. Daar heb ik altijd maar 1 reserveblikje in m'n tas.Rachel schreef: Dit jaar ook ervaren dat in D. vaak op campings diverse soorten tankjes worden verkocht. Ook handig...![]()