Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Niks sponzigs te voelen dus het zal zijn zoals je zegt. Zal eens gaan onderzoeken hoe ik in het binnenste kom. Remblokje uittrekken en dan?EnriceV schreef:Dit probleem heb ik ook al gehad. Heeft meestal niets te maken met lucht in de leidingen, maar eerder met vuil dat het terugkeren van het blokje moeilijk maakt. Je maakt best de cilinder eens goed proper en voorziet hem dan van een druppeltje olie.
Als je remgevoel nog goed is, dus zonder een sponzig gevoel, dan denk ik niet dat je moet ontluchten.
Magura's komen niet goed terug als de zuiger te ver naar buiten moet en kantelt (blok te dun, houder te ver van de velg) als het blok niet lekker schuift (er uit trekken en schoonmaken) of als de zuiger vast zit (vuil, klembouten rond het huis te vast)frank bueters schreef:Niks sponzigs te voelen dus het zal zijn zoals je zegt. Zal eens gaan onderzoeken hoe ik in het binnenste kom. Remblokje uittrekken en dan?EnriceV schreef:Dit probleem heb ik ook al gehad. Heeft meestal niets te maken met lucht in de leidingen, maar eerder met vuil dat het terugkeren van het blokje moeilijk maakt. Je maakt best de cilinder eens goed proper en voorziet hem dan van een druppeltje olie.
Als je remgevoel nog goed is, dus zonder een sponzig gevoel, dan denk ik niet dat je moet ontluchten.
Frank
er is wrijving langs de wand waardoor de doorstroming kan verminderen maar de druk is overal precies gelijk.Roald schreef:Ik vraag me weleens of of dat niet ook te maken heeft met druk verschil door de langere leiding naar het tweede blokje...