Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cadeautjes om mee te nemen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Cadeautjes om mee te nemen?

Zuiz schreef:Wil de boel hier niet politiseren, maar als VVD-stemmer ben ik toch wel benieuwd hoe mensen tegen ontwikelingshulp aankijken ( denk me onder pvda / groenlinks stemmers te begeven hier ) als geld geven aan individuen als een belediging wordt gezien door veel mensen hier.
Deze vraag gaat over fietsen, reizen en wat te doen met onverwachte uitnodigingen. Neem je cadeaus mee en zo ja welke. Het lijkt me niet nodig om hier een politiek wending aan te geven omdat dit helemaal niet de initiele vraag is. Wellicht kan je deze vraag in een relevanter forum stellen?
Sorry, zit zelf eigenlijk ook niet te wachten op politieke discussies op dit forum.
Goed, bedankt voor alle tips. N.a.v. de tips heb ik
echte 'hollandse kaarten' gemaakt met een molen, fietsen en onszelf erop. :wink: (met dank aan Gudy)

Op de achterkant staat onze website en een bedankje in het Georgisch. Het voelt nog steeds vreemd om te doen maar we zijn benieuwd.