Additionally, paste this code immediately after the opening tag: echt goeie haringen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

echt goeie haringen?

DeFietsreiziger schreef:Ze zitten bij mijn tent, maar MSR Needles zijn licht en geschikt voor de harde grond.

Afbeelding
Ik vrees dat ik net zo lomp ben als Frank, hier heb ik 3 van stuk kunnen maken in Oeganda. Maar ok ik druk ze de grond in met mijn foot, niet ideaal.

Bij mijn ander tent heb ik dac hilleberg V haringen

Hier heb ik maar een van kunnen slopen in 2 jaar, met hetzelfde lompheid :lol:
Echt goeie haringen verkopen ze bij Gamba in Arnhem ( :wink: grapje).
Vincent, is dat met of zonder uitjes? :D

Maar goed, volgens mij kan alles stuk. Je moet je haring gewoon met beleid de grond in slaan met zachte tikjes. Als de haring niet verder wil, gewoon het een paar cm verderop opnieuw proberen. Op deze manier heb ik nog nooit een haring weten te slopen, ook niet van mijn oude tent.
DeFietsreiziger schreef:Vincent, is dat met of zonder uitjes? :D

Maar goed, volgens mij kan alles stuk. Je moet je haring gewoon met beleid de grond in slaan met zachte tikjes. Als de haring niet verder wil, gewoon het een paar cm verderop opnieuw proberen. Op deze manier heb ik nog nooit een haring weten te slopen, ook niet van mijn oude tent.
Jawel, maar bij jou piept de fiets, dat heb ik weer niet :wink:
Je hebt gelijk, voorzichtig en met beleid de grond in tikken helpt. Een vuilnisemmer vol kromme haringen bewijst dat ik daar niet altijd geduld voor heb. Als ik nou een haring vind die meestal mijn behandeling doorstaat ben ik bijna helemaal gelukkig.

Frank
frank bueters schreef: Een vuilnisemmer vol kromme haringen bewijst dat ik daar niet altijd geduld voor heb.
Ik timmer ze (goedkope aluminium pennen en haringen, zaten bij de tent) voor de vakantie weer recht met hamer en bankschroef, en dan kunnen ze weer een seizoen mee
Robertjan schreef:@Michael:
En het quoten van het direct bovenliggend bericht is, zeker voor iemand die zo doorgewinterd is op het forum, wel een beetje kinderachtig.
Soms reageer ik iets te snel, maar kinderachtig is iets dat ver achter me ligt :wink:
m-gineering schreef:Ik timmer ze (goedkope aluminium pennen en haringen, zaten bij de tent) voor de vakantie weer recht met hamer en bankschroef, en dan kunnen ze weer een seizoen mee
Zo deed ik het vroeger ook, pak weg 25 jaar geleden :wink:
Als werktuigbouwkundige vond ik dat altijd wel erg armoedig 8)
Michael W schreef:Zo deed ik het vroeger ook, pak weg 25 jaar geleden :wink:
Materiaalkundigen vinden dit juist weer prachtig, een materiaal dat zoveel kan doorstaan is tocht wel erg goed 8) :!:
Leon
Leon schreef:
Michael W schreef:Zo deed ik het vroeger ook, pak weg 25 jaar geleden :wink:
Materiaalkundigen vinden dit juist weer prachtig, een materiaal dat zoveel kan doorstaan is tocht wel erg goed 8) :!:
Leon
Ik heb koudverstevigde pennen!