Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Volgens mij zijn Nederlandse en Belgische verzekeringen niet zomaar te vergelijken. Diefstal is geen standaard onderdeel van wat bij ons een 'de brandverzekering' wordt genoemd (wat in werkelijkheid dus ook een inboedelverzekering is, want het dekt niet enkel brand maar b.v ook stormschade, schade van overstroming, ...).audrey schreef:Wanneer de garage afgesloten was, valt het volgens mij onder de inboedelverzekering.
Op eender welke leeftijd heeft beginnen bewegen zin. Of je daarvoor ineens een fiets van 4000 euro nodig hebt vind ik wel een terechte vraag, maar rijke mensen zijn mijn inziens vreemde wezens.Fokko schreef:In november gekocht, half januari gestolen...2 keer op gefietst...wel wrang als je net wat (een klein beetje probeert) aan je gezondheid te gaan werken...na 52 jaar....(heeft het dan nog zin?) tsja.....en dan een fiets aanschaft van 4000 euro...een lidmaatschap van de sportschool is goedkoper en geen last van pekel in de winter...
Anderzijds staan ik elke willekeurige woonwijk, armoedige wijken incluis, legio auto's waarvan alleen al de meerprijs van het glimmen van de lak groter is dan de totaalprijs van een goede fiets waar menig lid van dit forum zich met oprechte trots kan vertonen.Revanho schreef:Op eender welke leeftijd heeft beginnen bewegen zin. Of je daarvoor ineens een fiets van 4000 euro nodig hebt vind ik wel een terechte vraag, maar rijke mensen zijn mijn inziens vreemde wezens.