Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2010 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2010

m-gineering schreef:voor ons minder exotische omgeving :roll: niet raar
Woehaaaaa :lol:
Sterker nog, er wonen hier gewoon niet veel mensen.
Wim
Wim schreef:Sterker nog, er wonen hier gewoon niet veel mensen.
Wim
Op het forum zijn de Groningers/ Drent altijd sterk vertegenwoordigd, vandaar het gemis. :wink:
Ik heb jullie ook gemist, maar mocht dit weekend voor het eerst in lange tijd van de fysio weer een half uurtje fietsen....
Wim
@ Wim,...ja maar je zou toch de auto claimen?!!!? Of zit je onder de plak???? :)
@ Marten.....iets onverstaanbaars als Frysk versta ik ook wel......en het Grunnings lukt ook wel....en sorry, ja ik heb je wel gezien! Leuk dat jij er wel was!
En Reinder heb ik mee gefietst.....die ging als de brandweer...voor hem was het een thuisrace. :lol: :evil: :lol: Maar wij konden zijn slipstream houden.....niet iedereen trouwens,.... :twisted: :roll: 8)
De Big Apples :idea: , een heerlijke snelle band!
@ Reinder,

en niets verstopt in de zadelpen ? :cry: :roll: :twisted: :?
a la Cancelara? :oops:
lucht, veel lucht, net als in de apples :lol:
Ik kon er op wachten: Fokko heeft mij weer met een afgeladen auto
gespot! Maar waarom wist ik niet dat de elektrische fiets dit week-
einde voor het voetlicht gebracht zou worden? Dan zal ie nog eens
wat zien. Lag die Peugeot overigens echt zo vol?
nooitgezienopdefiets schreef:Maar waarom wist ik niet dat de elektrische fiets dit week-
einde voor het voetlicht gebracht zou worden?
:?: :?: Heb ik wat gemist, gaat de Wereldfietser zich richten op 60+ :wink:
Frank schreef:Heb ik wat gemist, gaat de Wereldfietser zich richten op 60+
Niet dat ik weet. Onze doelgroep is toch vooral de fietser die op eigen kracht met volle kampeeruitrusting fietsreizen maakt. Kijk maar naar de activiteiten en de verhalen in het tijdschrift.
jimvdberg schreef:
Frank schreef:Heb ik wat gemist, gaat de Wereldfietser zich richten op 60+
Niet dat ik weet. Onze doelgroep is toch vooral de fietser die op eigen kracht met volle kampeeruitrusting fietsreizen maakt. Kijk maar naar de activiteiten en de verhalen in het tijdschrift.
Maar daarvoor mag je toch ook rustig 60+ zijn? 8)
DriesBa schreef:Maar daarvoor mag je toch ook rustig 60+ zijn? 8)
Sorry Dries, dit is uit zijn verband gehaald.
De volledige vraag luidt eigenlijk: gaat de vereniging zich nu richten op 60+ op elektrische fiets? Een daarop was mijn antwoord: niet dat ik weet.
Kortom: de vereniging richt zich uiteraard ook op de 60+, maar niet op de elektrische fiets.