Additionally, paste this code immediately after the opening tag: En waar gaan we in 2010 naar toe? - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

En waar gaan we in 2010 naar toe?

martin d R schreef:In juni de groene weg naar Avignon en als toetje de beklimming van de Mt Ventoux.
En vast een paar weekenden door Nederland want dat blijft ook mooi.

Martin
Zie mijn reisverslag/verhaal "Retour Mont-Ventoux" via de "Groene weg" op" www.klaasgroot.nl
Van huis via de Noordzee route naar Boulogne-sur-Mer, vandaar naar Trier. De moezel route tot Koblenz. De Limes route naar huis.
Mijn route is iets gewijzigd, ik ga nu via de Hanzeroute deel I naar Hamburg, voor de rest blijft alles bij het oorspronkelijke plan. Op deze manier heb ik wat minder 'druk' om een bepaald aantal kilometers per dag te doen.
In september fietsen we van Luxemburg naar Bern, en vandaaruit de fietsroute "onbegrensd fietsen naar de Rivièra" om uiteindelijk te eindigen in Nice.
Maar eerst nog een weekendje mountainbiken rond Loch Ossian in Schotland :-)
In 2010 ga ik naar de Orthopeed om mijn knie goed te laten onderzoeken, het wil maar niet beter worden, ik heb hartstikke veel rust gegeven dit jaar (heb maar 2400km gefietst) maar het wil maar niet over gaan.

Dus tenzij het orthopeed een mirakel kan verrichten in de komende weken ga ik in september niet naar Uganda :( Dat of een kar vul ibuprofen mee sleuren 8)
Normaal zat er dit jaar wegens onze verhuis geen fietsreis in, maar we konden niet aan de drang weerstaan om toch enkele dagen te gaan fietsen. :) Vandaar wordt het in augustus de Vlaanderen Fietsroute. Hopelijk kunnen we de fietsroute volledig doen want we hebben maar een weekje de tijd.
Wij gaan dit jaar onze nieuwe tandem uitproberen. Daarbij zal het ook een sport worden om te zien wat we uit onze rugzakken kunnen overpakken in de Ortlieb tassen. Vooral de vraag of we ruimte overhouden, dan wel tekort komen, houd ons bezig ;-)

De tocht die we gaan maken bestaat uit het aan elkaar knopen van diverse LF paden in Nederland. We gaan eind juli, begin augustus, dus is hopelijk het weer dan een beetje 'normaal'.

Nico