Losse kransjes. Ik heb echt nog nooit een probleem gehad om ergens aan losse kransjes te komen. In de buurt van Amersfoort zijn er zo een stuk of drie fietswinkels waar ik ooit kransjes heb gekocht. O.a. Van Hoeijen en Mossink. In Utrecht kun je ook bij Co van Beek los spul kopen. Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet in de rest van Nederland weet waar dat spul allemaal te koop is.
Wat Sram betreft heb ikweinig ervaring, maar de nieuwste cassettes zijn niet te verbouwen. Overigens zijn er nog meer alternatieven dan Shimano en Sram. Op de BikeMotion heb ik een systeem gezien dat zowel op een Shimano cassette als een Campagnolo past en ook helemaal naar wens is samen te stellen. Ik weet alleen niet meer welk merk dat was. Mischien weet Marten het?
Wat Sram betreft heb ikweinig ervaring, maar de nieuwste cassettes zijn niet te verbouwen. Overigens zijn er nog meer alternatieven dan Shimano en Sram. Op de BikeMotion heb ik een systeem gezien dat zowel op een Shimano cassette als een Campagnolo past en ook helemaal naar wens is samen te stellen. Ik weet alleen niet meer welk merk dat was. Mischien weet Marten het?