Jaap het was een heel mooi rondje en inderdaad Cilia een leuke groep!
Hey Cilia gewoon zaterdagavond komen in juni. We smssen de coordinaten wel, dan kun je ons ongetwijfeld vinden. Ronald heeft trouwens een optreden zaterdagmiddag 05-06. Die gaat er dus even tussenuit op zich later weer bij ons te voegen. Gewoon vrijheid blijheid!! Welk concert ga je eigenlijk naar toe? Ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig. Ik heb al een blik op de kaart geworpen en zag dat we via verschillende l.a. routes via Havelte, Meppel, en de Weerribben naar Lemmer kunnen en dan Gaasterland in. Daar overnachten en dan zondag via Sint Nicolaasga waar we weer een l.a. route kunnen oppikken die ons via Heerenveen (koffie??)en Roden naar Groningen terug brengt. Ik heb de kaarten met knooppunten (nog) niet maar wel de oude kaarten met Lange Afstands Routes vandaar mijn beschrijving.
Ik ben benieuwd of er meer reacties en ideeen komen. Zal eind deze week een melding op het forum maken voor het weekend in juni. Misschien zijn er nog leden uit andere delen van het land die het aandurven om met ons mee te fietsen.

Ineke