Hier op mijn werk heb ik al 5000 lekvrije kilometers met mijn Schwalbe marathon supremes gevierd. Met wafels!

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:baas boven baas!hans stalpers schreef:Hoi,
Als we toch wat gaan vieren, doen we even mee !
Mijn vrouw en ik rijdend op Conti Travel Contact, goed voor inmiddels 22.000 km per fiets en dus maal 2 = 44.000 km lekvrij !!
We hebben dat uitgebreid gevierd door maar weer op fietsvakantie te gaan.
vriendelijke groet
hans stalpers
De goatheads in de VS ook nietLeon schreef:Een botanische fietstocht in Zuid-Limburg ter onderscheiding van de verschilldende snoeiwijzen - met praktijkvoorbeelden - van de verschillende haagvormen van de soorten Crataegus en Pyracantha (Meidoorn resp Vuurdoorn) lijkt me voor bovenstaande fietsers niet aan te raden....
Leon
Shane, heb je hetzelfde stuk met andere banden gedaan? En zo ja, wat was daarvan het gemiddelde aantal lekken per 1000km? Zo nee, kan het zijn dat je met andere banden (die enigszins lekker rollen) lekvrij had gereden?Shane schreef:De goatheads in de VS ook nietGemiddeld 1.5 lekke banden per 1000km met Conti travel contact.
Yup thats the buggers....Ik heb heel snel geleerd om mijn fiets op de weg te laten staan als ik ging eten/plassen, dat scheelt al heel wat.sonali schreef:Deze bedoel je?Shane schreef:De goatheads in de VS ook nietGemiddeld 1.5 lekke banden per 1000km met Conti travel contact.
ik geloof iets van 14 gaatjes in de voorband en 8 in de achterband (noord Pakistan trouwens)