Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke spelletjes doe je tijdens fietsvakantie - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Welke spelletjes doe je tijdens fietsvakantie

Beaver Gang??????????

Nou ja, ook een naam natuurlijk.

Gijs
http://www.reismetgijs.nl
Geen, tot ongeveer 17.00 ben ik bezig met fietsen, daarna tent opzetten enzo en rond een uur of 19.00 (soms later) heb ik de afwas gedaan en ga ik bezig met mijn reisverslag, waar ik al gauw een half uur a een uur bij zit.

Soms nog een wandelingetje 's avonds en soms ook gewoon een biertje drinken met wat andere campinggasten (heb hele goede herinneringen aan een SVR camping in Mierlo, maar de dag erna opstappen met een kater is niet zo handig :P )
Kan het nog romantischer in onze 21e eeuw? Ik zit hier heerlijk rustig een lokale krant te lezen voor een met turf gestookte open haard in een jeugdherberg in Ierland.

Afbeelding

Re:

arnob schreef:Wist je dat....
.....Er mensen zijn die denken dat het stil is in de NS Stiltcoupées?
Dat kan ik bevestig in de tijd nog van de "koelkasten". Ging er weer zo'n apparaat af en ophouden ho maar. Zat al goed mee te mopperen welke zool dat ding nou liet doorherrieën. Na verloop van tijd bleek het geluid toch wel erg dicht in de buurt te zijn. Voelde aan m'n tas en jawel hoor het was m'n eigen rotding; had m'n dochter effe de beltoon gewijzigd en herkende ik het signaal niet. Je weet niet waar je kijken moet. Ik denk dat ik de rest van de reis, ondanks m'n verontschuldigingen en de reden te vertellen, met een boei heb verdergereisd. :oops:
Leen Verkerk schreef:Meestal fiets ik alleen, dan is voor mij het utlime genot 's avonds voor het slapen gaan nog een slok uit de Sigg bottle te nemen. Meestal een kruidendrankje uit het noorden des lands. Ik ben als de dood dat ik verkouden wordt :D En dan nog even met de oordopjes in het dons te liggen stomen.

Opa Leen
Ik ben nog geen opa (en zal nooit worden), maar mijn avond ziet er ook zo uit, en als ik vroeg klaar ben ziet mijn middag ook zo uit:)

Engelsman of niet zeg ik dan.
DriesBa schreef:
arnob schreef:Wist je dat....
.....Er mensen zijn die denken dat het stil is in de NS Stiltcoupées?
Dat kan ik bevestig in de tijd nog van de "koelkasten". Ging er weer zo'n apparaat af en ophouden ho maar. Zat al goed mee te mopperen welke zool dat ding nou liet doorherrieën. Na verloop van tijd bleek het geluid toch wel erg dicht in de buurt te zijn. Voelde aan m'n tas en jawel hoor het was m'n eigen rotding; had m'n dochter effe de beltoon gewijzigd en herkende ik het signaal niet. Je weet niet waar je kijken moet. Ik denk dat ik de rest van de reis, ondanks m'n verontschuldigingen en de reden te vertellen, met een boei heb verdergereisd. :oops:
Klopt, het overkwam mij ook vaak wanneer ik in de trein zit. Gelukkig kan ik mijn gehoorapparaat uitschakelen en dan is het heerlijk stil! :D
Alleen voel ik de trein nog bewegen. Wel soms vervelend als iemand met z'n knieën tegen de rugleuning achter mij opdreunde....