door
Marcer » vr 28 jan, 2005 13:25
Is me dat even schrikken. Wat een enorm kort zichtige reacties op het nieuwe ontwerp. Ok er moeten nog wat dingen bijgeschaaft worden maar kom op zeg, je kan niet menen dat het vorige beter was. Al dat blauw grijze oude mannetjes gedoe. Je fiets toch ook niet nog steeds op een velopede, kom op jongens een beetje meegaan met de tijd! De site (dus niet dit forum) wordt nog veeeeeel kleurrijker, dus ik zal maar alvast wat pilletjes gaan slikken. lol
De site was eerst onuitgesproken (erg op safe en dus saai) en straks bekend de wereldfietser kleur. Dat is iets wat mensen kan afschrikken, maar ook zeker mensen zal aantrekken. Des te meer je uitkom voor wie je ben de hechter je vrienden en te feller je vijanden worden. Met andere woorden volhouden Marco.
Je zal het inmiddels wel door hebben... ja ik ben de ontwerper.
Dus kom maar op als je durft!
Overigens ben ik niet een webdesigner die op een hoog voetstuk sta zoals iemand suggereerde, sterker nog ik heb dit voor een meer dan schappelijk bedrag gedaan (waar je nog niet eens een voetstuk van kan betalen). Uiteraard moet je luisteren naar je leden maar je moet als vereniging ook die meningen afwegen. Je kan nooit iedereen tevereden houden (grijs dus) en tegelijk ook dat uitstralen wat je als vereniging wil uitstralen (actief en dus niet grijs). Hoe dan ook, het is maar een ontwerp, je red er geen levens mee en er gaat ook niemand dood aan. Waar maken we ons allemaal druk om. Laten we lekker gaan fetsen door een landschap met dezelfde kleuren... Juist inderdaad, daar komen de kleuren vandaan.