zoiets? http://www.bikeaccess.net/bikeaccess/Default.cfm?IndexRobertjan schreef: Een onderwerp zou gemaakt kunnen zoals de Landeninfo: Per maatschappij een topic, waar de regels van die maatschappij vermeld staan.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:zoiets? http://www.bikeaccess.net/bikeaccess/Default.cfm?IndexRobertjan schreef: Een onderwerp zou gemaakt kunnen zoals de Landeninfo: Per maatschappij een topic, waar de regels van die maatschappij vermeld staan.
Niet precies.m-gineering schreef:zoiets?
Helaas, de fietsvakantiewinkel is gestopt met het verkopen van losse tickets. Je kunt alleen nog maar arrangementen boeken.liz schreef:Probleemloos met British Airways naar Buenos Aires en terug gevlogen. 2 piece systeem (2x23kg). Geregeld via de fietsvakantiewinkel. Dat kost extra, maar scheelt een zorg.
Garantie krijg je niet. Als reisjournalist vlieg ik zeer veel met mijn fiets, maar eigenlijk gebeurd er weinig. Zorg dat de edele delen van je fiets goed zijn beschermd.Douglas schreef:Fiets op het vliegtuig - het is allemaal nieuw voor mij.
Na al die verhalen gelezen te hebben over beschadigde fietsen tijdens het transport per vliegtuig begin ik schrik te krijgen.
Ben van plan mij een nieuwe reisfiets te kopen om dit jaar eens naar Santiago te fietsen en per vliegtuig terug te keren. Zou het erg vinden dat een nieuwe fiets op deze manier beschadigd wordt.
Zijn er vliegtuigmaatschappijen waar men enige garantie krijgt bij beschadiging tijdens het transport ?
Grtz
bert sitters schreef:Garantie krijg je niet. Als reisjournalist vlieg ik zeer veel met mijn fiets, maar eigenlijk gebeurd er weinig. Zorg dat de edele delen van je fiets goed zijn beschermd.Douglas schreef:Fiets op het vliegtuig - het is allemaal nieuw voor mij.
Na al die verhalen gelezen te hebben over beschadigde fietsen tijdens het transport per vliegtuig begin ik schrik te krijgen.
Ben van plan mij een nieuwe reisfiets te kopen om dit jaar eens naar Santiago te fietsen en per vliegtuig terug te keren. Zou het erg vinden dat een nieuwe fiets op deze manier beschadigd wordt.
Zijn er vliegtuigmaatschappijen waar men enige garantie krijgt bij beschadiging tijdens het transport ?
Grtz
Je kunt wel je fiets extra bijzekeren bij een reisverzekering. Transportschade valt daaronder. Deze verzekering kun je o.a. afsluiten bij de ANWB, de Fietsvakantiewinkel en Asian Way of Life (AWOL)
Soetens kan jouw fiets met een vrachtwagen terug brengen uit Santiago de Compostela naar Nederland: een speciale service voor fietsende Santiago-gangers. Soetens is aanwezig in het pegrimspaviljoen van de Fiets en Wandelbeurs op 27 en 28 februari in de Amsterdam
Helaas is de kwaliteit van de bezemstelen de laatste jaren er op flink achteruit gegaan. Ik zie bij de bezemstelen-dealers weinig innovatie, ondanks de nieuwe modellen van carbon met vering en ingebouwde GPS.Spinnetje schreef:Flauw en off topic
Oeps..Als reisjournalist vlieg ik zeer veel met mijn fiets, maar eigenlijk gebeurt er weinig.
Moest wel lachen om het vliegen met je fiets..hi,hi. Ik gebruik meestal de bezemsteel.
Ik heb mijn fiets, inclusief alle tassen en spullen, door Soetens terug naar Nederland laten transporteren, en vond het een genoegen om een paar dagen alleen met een dagrugzakje door het prachtige Santiago te banjeren! Alles werd keurig netjes bij de voordeur afgeleverd!Douglas schreef:Fiets op het vliegtuig - het is allemaal nieuw voor mij.
Grtz