Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1462 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35139 berichten
Het is iets noordelijker, maar wel in de Eijsder Beemden. Je ziet de tuibrug van Ternaaien.
Ik reken het goed. Jij bent.
Dan plaats ik een nieuw raadplaatje:
fietsbrug.jpg
Hier:
https://maps.app.goo.gl/1cEG7GZesKp3ChfQA

Vanaf de overzijde van de Inn is er een Streetview:
https://maps.app.goo.gl/4TGduszSNZTfdWyd7
Is goed willem.m, volgende voor jou.
Ik herinnerde me een eerdere brug langs de Innradweg. In Google Afbeeldingen zag ik na wat scrollen een foto van de juiste brug verschijnen, linkend naar een website over de Innradweg. Op die website ontbrak de locatie van de brug, dus toen moest ik toch nog op Satellite langs de Inn vliegen tot ik de juiste plek tegenkwam... Mooie route hoor!

Nieuwe opgave:
paaltje.jpg
N.B.
Pogingen met "makkelijk zat" o.i.d. keur ik niet goed.
Ik zie op de achtergrond een stukje Waalbrug van Nijmegen. Dit hier? Het gele gebouw met de brandtrap komt hier overeen. Niet gemakkelijk, was wel een heel gezoek.
Ik dacht dat het een steegje was, maar het is op een particulier terrein links van de oude muur. Achter het gaas is een kippenhok. Vandaar voerderverbod.
https://www.google.nl/maps/@51.8478909, ... 312!8i6656
Helemaal juist, Martin! Jij mag de volgende foto plaatsen.
willem.m schreef:
za 08 apr, 2023 22:56
N.B.
Pogingen met "makkelijk zat" o.i.d. keur ik niet goed.
Het is een goede gewoonte dat schrijvers op dit forum hun bijdrage plaatsen in correct Nederlands.
De regels voorzien hier niet in.
Evenmin verbieden de regels het gebruik van woorden als 'makkelijk zat'.

Ik heb de ongeschreven regels er nog even op nageslagen. Voorzover ik niet heb kunnen lezen dient een antwoord goedgekeurd te worden als het antwoord goed is.
Met het publiceren van een zoekplaatje is dat plaatje de prooi geworden van de bezoekers van het forum.
Goed is goed en fout is fout.
De plaatser van het plaatje rest niet anders dan goed of fout te keuren, onafhankelijk van de bewoordingen die door de zoekzuchtige zijn gekozen.

Makkelijk zat! :wink:
Nee. Ik vind het weinig sportief. Het heeft bovendien geen toegevoegde waarde om dat uit gewoonte steeds te schrijven

Zie het als een potje tennis waarbij persoon A vaak van persoon B wint en het er direct na afloop nog even inwrijft dat het wederom een eitje was om te winnen. Je kunt het dan negeren, hetzelfde gedrag (of erger) gaan vertonen, er tegen ingaan, of iets anders gaan doen.

Nu weer on-topic!
willem.m schreef:
zo 09 apr, 2023 09:31
Nee. Ik vind het weinig sportief. Het heeft bovendien geen toegevoegde waarde om dat uit gewoonte steeds te schrijven

Zie het als een potje tennis waarbij persoon A vaak van persoon B wint en het er direct na afloop nog even inwrijft dat het wederom een eitje was om te winnen. Je kunt het dan negeren, hetzelfde gedrag (of erger) gaan vertonen, er tegen ingaan, of een andere club zoeken. Ik twijfel tussen de laatste twee opties.
Of je ziet het niet als een wedstrijd tussen de plaatser en de zoeker, maar als een wedstrijd tussen de diverse zoekers. Dan is een opmerking als ‘makkelijk zat’ geen diskwalificatie van de plaatser, die een moeilijker raadplaat had moeten plaatsen, maar een uitleg van waardoor de oplosser zo snel met de oplossing kwam.
Hier is de volgende:
Veel borden.jpg
Ik denk hier:
Valkenburg
https://maps.app.goo.gl/UERbgMUugzepzy6FA

Was dit voor of na de Cauberg, Martin?
Klopt! Logisch aan de voet van de Cauberg. Steilste stuk van Nederland denk ik, maar is slechts 600 meter lang. Dat is natuurlijk niks vergeleken bij de 14 km lange R115, die ik steil klimmend vanaf Dublin heb gefietst. En dan nog de Vrsic-pas, wat evenwel niet doorging.
Ik sluit me wel bij Willem.m aan over "Makkelijk zat", ik wil de boel niet meer laten escaleren.
De volgende is voor jou.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 09 apr, 2023 10:12
Klopt! Logisch aan de voet van de Cauberg. Steilste stuk van Nederland denk ik, .
Dat is wat veel eer.
Leon schreef:
zo 09 apr, 2023 10:22
Martin E. van Doornik schreef:
zo 09 apr, 2023 10:12
Klopt! Logisch aan de voet van de Cauberg. Steilste stuk van Nederland denk ik, .
Dat is wat veel eer.
Misschien niet het steilste stuk, maar de klim voelde na drie pannenkoeken en een paar pinten Leeuwbier wel loodzwaar. 😄

Nieuwe opgave:
tunnel-01.jpeg
willem.m schreef:
Leon schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Klopt! Logisch aan de voet van de Cauberg. Steilste stuk van Nederland denk ik, .
Dat is wat veel eer.
Misschien niet het steilste stuk, maar de klim voelde na drie pannenkoeken en een paar pinten Leeuwbier wel loodzwaar. 😄
Wat ik wel toegeef is dat het misschien wel de rottigste klim van Nederland is. Er zijn er een aantal die steiler zijn maar niet langs een zo drukke weg zonder fietspad in een gat waar alle herrie en uitlaatgassen blijven hangen.
Zo te zien een voormalige spoorlijn, want daar rijdt een fietser. Ergens op de Vennbahn? Kan niet verder uitzoeken, ik ben weer op mijn geliefde molen.
Leon schreef:
zo 09 apr, 2023 11:02
Wat ik wel toegeef is dat het misschien wel de rottigste klim van Nederland is. Er zijn er een aantal die steiler zijn maar niet langs een zo drukke weg zonder fietspad in een gat waar alle herrie en uitlaatgassen blijven hangen.
Vind ik niet erg voor die korte 600 meter, als je de Cauberg op je naam hebt staan vind ik al mooi. Er zijn meer plekken waar het nog erger is.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 09 apr, 2023 12:33
Er zijn meer plekken waar het nog erger is.
In Nederland heb je dan de keuze uit de Keutenberg.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 09 apr, 2023 12:30
Zo te zien een voormalige spoorlijn, want daar rijdt een fietser. Ergens op de Vennbahn? ...
Ja.