Archies

stef schreef:
ma 05 sep, 2022 09:19
Het kost verhoudingsgewijs veel tijd om de website en alle exportformaten in orde te houden voor een steeds kleiner wordend doelpubliek ... , terwijl Smartphone gebruikers wellicht nog steeds groeien in aantal.
Ja, de verschuiving naar Smartphone gebruikers is er en zal denk ik verder door gaan, toch kan een .gpx bestand ook handig zijn in een navigatie App.

Ik snap het nog niet helemaal, naar mijn idee zou het bijwerken van de files op de website prima te automatiseren (scripten) moeten zijn. Ik verwacht dat veel meer de tijd zit in het bijhouden van de "database" en email afhandelen.

Als de App's blijven bestaan dan blijft de "database" bestaan, een conversie van de "database" in GPX formaat en het opladen naar de website zou naar mijn idee één script aanroepen kunnen zijn.
daulagari schreef:
ma 05 sep, 2022 21:03
Ik snap het nog niet helemaal, naar mijn idee zou het bijwerken van de files op de website prima te automatiseren (scripten) moeten zijn. Ik verwacht dat veel meer de tijd zit in het bijhouden van de "database" en email afhandelen.
Dacht ik ook al aan ja, en ook het genereren van de verschillende exportformaten is ook te automatiseren. Maar dat vereist natuurlijk wel de nodige kennis en eenmalig tijd om op te zetten. En de licentie houdt het helaas tegen om het door anderen te laten doen.