Additionally, paste this code immediately after the opening tag: groepje naar frankrijk en eventueel Spanje - Forum Wereldfietser

groepje naar frankrijk en eventueel Spanje

Zijn er nog meer mensen die in los vast verband rustig mee willen fietsen via route Benjaminse naar (zuid) Frankrijk en eventueel route continueren via boekje van Benjaminse naar Andalusie? kamperen en chambre d'hote (fr B&B) of kleine hotelletjes. Inmiddels heb ik met iemand (v 47)letterlijk gesproken en wij dachten dat er nog wel meer mensen mee willen fietsen. Ik (m 57) heb laatste twee jaar gefietst o.a. Jacobs route tot Spanje, Limes route naar Boedapest, rondje Benelux. Periode mei/juni Rob (pseudoniem: Alime) :D
hallo rob,

Jullie willen in de periode mei/juni gaan? wat versta je onder 'rustig die kant op fietsen'? hoeveel km wil je per dag maken?

groet, Merei
merei schreef:hallo rob,

Jullie willen in de periode mei/juni gaan? wat versta je onder 'rustig die kant op fietsen'? hoeveel km wil je per dag maken?

groet, Merei
Hallo Merei,

Ik dacht aan zo'n 75 gemiddeld, soms als er leuke dorpjes zijn, iets bezienswaaridgs, of even ergens zitten, dan minder, wind in de rug, dalend, wellicht meer. hangt van de luim van de dag de dag af. Ik zou het soms prettig vinden om in eigen tempo te fietsen en dan ergens af te spreken onderweg om weer samen verder te fietsen. Soms ook een dagje niet of maar 30 km. Ik ben geen racer, competitie vind ik ook niet leuk, juist het tegenovergestelde. Degene waar ik mee gepraat heb, dacht er ook zo over, geloof ik. Wellicht zijn er belangstellenden waar we dan mee kunnen afspreken om kennis te maken op de fiets-wandelbeurs in de RAI op de 2e dag , 1 maart ? Rob (preudoniem: alime)
Dag Rob e.a.
Ook ik ben van plan eind mei en juni naar het zuiden te fietsen. De afgelopen jaren heb ik Santiago en Rome gedaan en nu heb ik vaag het idee om 'langs oude wegen' naar de pyreneen te gaan en via de st Jacobs route terug.
Tentje mee, B&B, ± 80 tot 100 km per dag en af en toe een dagje relaxen. :D . Ik ben redelijk sportief, 63 jaar, zit niet erg aan mijn plan vast maar het leek me leuk om eens heen en terug te fietsen. Misschien kunnen we iets combineren? Een groepje is nu eenmaal gezelliger dan alleen fietsen.
laat maar iets horen. d.v.s@planet.nl. Anderen mgen natuurlijk ook reageren.
Dik
dvs schreef:Dag Rob e.a.
Ook ik ben van plan eind mei en juni naar het zuiden te fietsen. De afgelopen jaren heb ik Santiago en Rome gedaan en nu heb ik vaag het idee om 'langs oude wegen' naar de pyreneen te gaan en via de st Jacobs route terug.
Tentje mee, B&B, ± 80 tot 100 km per dag en af en toe een dagje relaxen. :D . Ik ben redelijk sportief, 63 jaar, zit niet erg aan mijn plan vast maar het leek me leuk om eens heen en terug te fietsen. Misschien kunnen we iets combineren? Een groepje is nu eenmaal gezelliger dan alleen fietsen.
laat maar iets horen. d.v.s@planet.nl. Anderen mgen natuurlijk ook reageren.
Dik
Hallo Dik e.a., Lijkt me prima plan. Ik ben tot en met donderdag 12 febr weg. Kom er dan uitbegreider op terug. Is het een idee af te spreken op de fiets-wanderlbeurd op de zondag 1 maart? Sta open voor andere afsrpaken met nog anderen. Rob
alime schreef:
dvs schreef:Dag Rob e.a.
Ook ik ben van plan eind mei en juni naar het zuiden te fietsen. De afgelopen jaren heb ik Santiago en Rome gedaan en nu heb ik vaag het idee om 'langs oude wegen' naar de pyreneen te gaan en via de st Jacobs route terug.
Tentje mee, B&B, ± 80 tot 100 km per dag en af en toe een dagje relaxen. :D . Ik ben redelijk sportief, 63 jaar, zit niet erg aan mijn plan vast maar het leek me leuk om eens heen en terug te fietsen. Misschien kunnen we iets combineren? Een groepje is nu eenmaal gezelliger dan alleen fietsen.
laat maar iets horen. d.v.s@planet.nl. Anderen mgen natuurlijk ook reageren.
Dik
Hallo Dik e.a., Lijkt me prima plan. Ik ben tot en met donderdag 12 febr weg. Kom er dan uitgebreider op terug. Is het een idee af te spreken op de fiets-wandelbeurs op de zondag 1 maart? Sta open voor andere afspraken met nog anderen. Rob
Hoi Dik,
Ik ben weer boven water. Eigenlijk zou ik in mei willen vertrekken meteen wannneer het weer het toelaat. Komt dat jou uit? Enfin, eerst maar eens elkaar ontmoeten en wellicht zijn er inmiddels ook andere belangstellenden die via route Benjaminse richting Spanje gaan en wellicht verder.

Maar waar? Op de fiets-wandelbeurs ? Ik woon in de West Betuwe. Dus als je daar in de buurt woont kan het daar ook ergens
Rob