Additionally, paste this code immediately after the opening tag: alles verkocht - Forum Wereldfietser

alles verkocht

Te koop diverse spullen die ik over heb na mijn fietsreis door Zuid Amerika in de eerste helft van dit jaar;


VERKOCHT Dazer
Apparaatje om honden op afstand te houden. Zie http://www.dazer.nl Zie ook diverse discussies hier op het forum. Heb hem feb 2008 gekocht voor € 39,95 bij Slee buitensport, edoch nooit gebruikt, dus is als nieuw. Mag weg voor € 15,-


VERKOCHT Sky mounti Hellingmeter
Is soort van mini-waterpas voor op je stuur om de helling te meten terwijl je fietst. Gekocht in feb 2008 voor € 12,50 bij Bever, maar ik keek er nooit op, al na een maand weer gedemonteerd. Is dus als nieuw. Kost ondertussen € 13,95 in de winkel. Zie http://www.bever.nl/artikelen/ecatalog/ ... llingmeter
Vaagprijs: € 5,-

Moderated, UR-medicatie mag alleen door apothekers worden verstrekt.

VERKOCHT LonelyPlanet Bolivia
6th edition van april 2007. Staat nog steeds in de winkels. Nauwelijks gebruikt. Lokaal gekocht in Bolivia voor vergelijkbare prijs als in NL, iets van 22 euro.
Vraagprijs € 7,50

VERKOCHT Lonely Planet Peru
6th edition van feb 2007. Staat nog steeds in de winkels. Nauwelijks gebruikt. Lokaal gekocht in Peru voor vergelijkbare prijs als in NL, iets van 22 euro.
Vraagprijs € 7,50


Odlo fietsonderbroek
Maat XL (ik hou van lekker ruim zitende kleding :-).
Kleur: wit.
Heb de verpakking niet meer maar volgens mij is het deze: http://zwerfkei.nl/product/Odlo/bike-short-light-140252
Werkelijk maar twee maal twee uurtjes gebruikt, dus als nieuw. Daarna goed gewassen dus brandschoon. Fietsbroeken zijn altijd 100% kunststof, maar ik vind dat toch niet fijn zitten. Geef mij maar katoen.
Gekocht feb 2008 bij SNEL in Utrecht voor € 39,-.
Vraagprijs: gratis!

Spullen kunnen worden opgestuurd tegen kostprijs.

Interesse? Stuur pb of bel 030-2612037

Dringend advies:

Koop geen tweedehands Lariam of Malerone, maar ga naar een deskundige: GGD, AMC, Havenziekenhuis voor een advies welke tabletten voorgeschreven worden en of tabletten ueberhaupt wel nodig zijn. Blootstelling aan langdure hitte komt de houdbaarheid niet ten goede! Houdt ook rekening met de bijwerkingen van Lar
iam!

Bert, had je bij je mededeling niet nog een mooi felknipperend achtergrondje kunnen toevoegen en wat alarmbellen.

Maar enige nuancering is wel op zijn plaats bij je opmerking. Ik weet zeker dat wereldfietsers snugger genoeg zijn om eerst advies in te winnen bij bv de GGD of de Reisdokter over anti-malaria middelen alvorens zomaar een middel te kopen.

En wat moet men met: "Blootstelling aan langdurige hitte komt de houdbaarheid niet ten goede". Is ten eerste een hele vage bewering, want wat is de definitie van langdurig en van hitte, en wat is precies "komt de houdbaarheid niet ten goede"? De bijsluiter maakt in ieder geval geen soortgelijke melding als de jouwe. Ten tweede weet je ook niet hoe ik de pillen bewaard heb.

Afijn, over je reactie ben ik niet boos, wel teleurgesteld :wink:

Ik heb anders wel interesse in de Dazer. Heb je een PB gestuurd

De LP's en de hellingmeter zijn verkocht. Zie aangepaste eerste post in dit draadje.

Dazer is ook verkocht

Nog steeds te geef en gratis: de Odlo fietsbroek.