Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mobiele fietsenmaker! - Forum Wereldfietser

Mobiele fietsenmaker!

Goedemorgen,
Ik keek net op de website van onze provinciale omroep Limburg en zag een nieuwtje waarvan ik het wel gepast vindt om wat reclame voor te maken: een mobiele fietsenmaker. 8)
Tekst van www.l1.nl:
"Ton van den Hoogen uit Venlo was toe aan een carrière-switch. Hij kocht een klein vrachtwagentje en trekt nu als mobiele fietsenmaker door het noorden van de provincie. Voor een lekke band of een grote beurt, Ton komt voorrijden.
Wie ook van Ton z'n diensten gebruik wil maken, kan even kijken op www.mobielefietsenmakervenlo.nl ."
Ik hoop dat Ton's zaken goed gaan!
Groet,
Leon

Das handig voor als je in verweggiestan zit! Nooit mee reserveonderdelen meeslepen maar Ton bellen. Bedankt Ton :wink:

Blanche schreef:Das handig voor als je in verweggiestan zit! Nooit mee reserveonderdelen meeslepen maar Ton bellen. Bedankt Ton :wink:
de mobiele fietsenmaker van Venlo e.o. komt naar jou toe in een omtrek van ca 25 km :wink:

In het KRO programma Dragons Den was er ook een jonge ondernemer die zo'n bedrijfje aan het opzetten was:
http://dragonsden.kro.nl/uitzendingen_2 ... ing_7.aspx

Misschien een gat in de markt voor een mobiele wereldfietsenmaker? :D

De tovenaar schreef: de mobiele fietsenmaker van Venlo e.o. komt naar jou toe in een omtrek van ca 25 km :wink:
Je meent het Minko :wink:

Er is zelfs al een landelijke franchise-organisatie, waar mobiele fietsenmakers zich bij aan kunnen sluiten: www.fietsned.nl
Als fietser kun je een abonnement nemen.

Deze man doet dus gewoon wat de ANWB nalaat, service geven aan fietsers.

ENFB heette immers eerst ook ENWB. Via een rechtszaak die de ANWB tegen ze aanspande, moest dat veranderen in die eerste. Het wordt tijd dat de ANWB ook iets aan zijn eigen naam gaat doen.

Dick was 'hoofd werkplaats' van Snel Tweewielers. Hij is anderhalf jaar geleden ook als mobiele fietsenmaker begonnen. Gewoon in een kleine vrachtwagenbus komt hij voorrijden en reparaeert je fiets ter plekke of brengt hem later langs.

Er is zelfs een Nederlandse Vereniging van Mobiele fietsenmakers met een eigen website: www.nevemo.nl.....

Ik vind het wel slim, weinig overhead, gemakkelijk, alleen de mensen moeten er denk ik een beetje aan wennen...

Gr
E