Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe tent - Forum Wereldfietser

Nieuwe tent

hallo, voor het komende "fietsreisseizoen" wil ik me een nieuwe tent kopen. vanwege een promotie (€187) bij As Adventure denk ik aan de Graphite 3 van Coleman. heeft iemand revaring met deze tent? dan denk ik aan waterdichtheid, opzetgemak, stevigheid van de stokken en tentdoek, juistheid van het gewicht enz...alvast dank.

Hey,

mijn fietsgezel heeft vorig jaar de Vaude Campo gekocht en hij twijfelde toen ook tussen de Graphite. De Campo kost 190 euro, is 100g zwaarder, maar als je de haringen vervangt, bespaar je al iets van een 100gram, want het zijn stalen pinnen die erbij zijn. De Campo heeft 2 ingangen. Tenzij je groter dan 1m90 bent zou ik je de Campo wat afraden want hij is maar 210cm en dan lig je met hoofd en voeten tegen het zeil. Het is een dome, dus zelfstaand, heel goede ventilatie, lekker hoog. Met ons tweetjes erin kun je er heel makkelijk in omkleden en de twee kleine vestibules zijn heel handig. Met drie erin is wat krap denk ik, maar met slecht weer, is de Campo ideaal omdat je er veel plaats in hebt. Ik raad je aan om zelf eens te gaan kijken, in Mechelen stonden bijna alle modellen opgesteld.

Dank, ik neem een kijkje bij Vaude

Op MP staat een Vaude Campo. 4 weken gebruikt ...voor 99euri's met nog 2 jaar fabrieksgarantie.

Beste 50er,

Dank voor de tip. Maar, wat is MP..?

rcee

rcee schreef:Beste 50er,

Dank voor de tip. Maar, wat is MP..?

rcee
Dit! :wink:

Maar, wat is..?
Hebben ze daar met z'n drieen in gelegen? :roll:

Het kan, echt comfortabel is het niet, maar je hebt genoeg hoofdruimte en 2 ingangen zodat het met 3 wel te doen is.