Ik ben een alleenstaande man van inmiddels 60 jaar en ben van plan om medio mei 2009 te vertrekken voor een fietstocht 'van de Noordzee naar de Zwarte Zee', de zogeheten Limesroute van Clemens Sweerman. En ook terug, maar die route ben ik nog aan het bekijken. Ik ben een fervent kampeerder en heb alles bij me in mijn BoB-car achter mijn Koga, naast mijn overige bagage in de fietstassen. Ik ben niet tijdgebonden en verwacht medio augustus weer terug te zijn in Holland.
Voor deze trip ben ik op zoek naar een leuke fietsmaat m/v. leeftijd niet belangrijk, conditie en een positieve instelling wel.
In 2005 ben ik in mijn uppie naar Santiago de Compastelo gefietst en van daar naar Zwitserland. Een geweldige ervaring; je leest er alles over op mijn website www.santiago-keesopdefiets.nl
Voor nóg meer info heb ik een emailadres: kvslobbe@planet.nl
Groetjes, Kees.
Voor deze trip ben ik op zoek naar een leuke fietsmaat m/v. leeftijd niet belangrijk, conditie en een positieve instelling wel.
In 2005 ben ik in mijn uppie naar Santiago de Compastelo gefietst en van daar naar Zwitserland. Een geweldige ervaring; je leest er alles over op mijn website www.santiago-keesopdefiets.nl
Voor nóg meer info heb ik een emailadres: kvslobbe@planet.nl
Groetjes, Kees.