Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Miami overnachtingstip gevraagd - Forum Wereldfietser

Miami overnachtingstip gevraagd

Hallo,

Ik ben op zoek naar een hotel dichtbij Miami int. airport voor de eerste overnachting na aankomst. De volgende dag fietsen we verder.
Iemand een tip voor een goed bereikbaar hotel?

Gijs
Gijs M schreef:Hallo,

Ik ben op zoek naar een hotel dichtbij Miami int. airport voor de eerste overnachting na aankomst. De volgende dag fietsen we verder.

Gijs
Ik ben in Miami geweest, met eigen fiets aan boord van vliegtuig mee. Hier vind je de hotels: http://miami.airporthotelguide.com/ Zelfs in april was het al heet! Ik vind het eerlijk gezegd een rommelige stad zonder bezienswaardigheden. In de buitenwijken veel saaie bungalows. Er wordt hier veel Spaans gesproken. Aangezien er geen jeugdherbergen in Florida zijn, overnachtte ik in kleine motels. Veel bijzondere planten, palmen en cactussen gefotografeerd.
Doe de groeten aan Horatio Caine van CSI Miami!
Gijs M schreef:Hallo,

Gijs

veel motels bieden een airport shuttle aan

Aan een Super 8 motel zal je je wel geen buil vallen, maar je kunt ook op zoek gaan met hotelguide.com

Ok jongens, bedankt!

En ik zal ze de groeten doen :D

Gijs M schreef:Ok jongens, bedankt!

En ik zal ze de groeten doen :D
Kijk maar eens naar het filmpje van de landing met een 747 op Miami Airport. Zo ziet de omgeving eruit en heb het meteen herkend. http://nl.youtube.com/watch?v=7DaFurgzJ ... re=related Het doet me toch wat: ik heb al 57 keer gevlogen met eigen fiets mee aan boord. Het spannende uitzicht op de kleppen van de vleugels tijdens het opstijgen en landen, daar heb je nooit genoeg van. En dan de geluiden.... Ik heb pas drie maanden geleden een nieuwe videocamera gekocht! Zucht....