Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Muggen in koplamp B&M Lumotec IQ Fly - Forum Wereldfietser

Muggen in koplamp B&M Lumotec IQ Fly

Ik heb de B&M Lumotec IQ Fly koplamp een half jaar in het gebruik en nu zie dat er 5 muggen achter het glas zitten.
Ik kan deze echter niet verwijderen omdat de lamp (volgens mij) niet demonteerbaar is.
Ik vermoed dat ze door het spleetje van de hoogte verstelling naar binnen komen.
Het probleem is echter dat de muggen de reflector en het glas aan de binnenzijde vervuilen en dus de lichtopbrengst achteruit gaat.
Heeft iemand meer dit problem en wat moet/kan ik hieraan doen?

Eric

Heeft die lamp dan het eeuwige leven? Je moet toch een lampje kunnen vervangen, dus dan moet die kap er toch ook af kunnen?
Of mis ik nu iets?

Het is een LED koplamp en die gaan volgens zeggen 100.000 brand uren mee. Dus daarom hebben ze waarschijnlijk het geheel niet demonteerbaar gemaakt.

Eric

Expedition schreef:Het is een LED koplamp en die gaan volgens zeggen 100.000 brand uren mee. Dus daarom hebben ze waarschijnlijk het geheel niet demonteerbaar gemaakt.

Eric
De reflector zit in het zwarte huis geklikt, met een nagel achter het randje trek je dat er zo uit. De LED met koelblik zit in de lanp geschoven en moet je er vervolgens uit kunnen trekken.

B&M is ook erg goed met garantie ;)

Smeer die lamp meteen in met Deet :lol: :lol: :lol: