Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kluisjes vliegveld malaga - Forum Wereldfietser

kluisjes vliegveld malaga

Ga overmorgen met vliegtuig en fiets naar Malaga.
Zijn er op het vliegveld kluisjes (oid) waar we onze
bescherm isolatie hoesjes kunnen stallen.
Wellicht is er ook een andere oplossing. Meenemen
kan ook wel maar liever niet.

groet Pieter

Hoe is dit afgelopen Piet? Wij vliegen in het voorjaar naar Malaga dus ben benieuwd.

Frans

Eigenlijk heel banaal. Er waren geen kluisjes ivm de veiligheid. Uiteindelijk hebben we onze plastic isolatie bijelklaar gebonden en in de bosjes langs de weg gedeponeerd. 2 Weken later lagen ze er nog steeds.
Waar? Als je de aankomst hal uitloopt naar rechts. Als snel rijdt je langs de San Miguel brouwerij met struikgewas. Daar hebben we het plastic gedeponeerd.
Succes Pieter

Wij gaan op zoek naar de bosjes! Wij gaan ook voor twee weken op pad daar. Hadden jullie een speciale route, ik ben nog op zoek naar mooie verhalen cq tips.

Frans

Op het vliegveld van Barcelona heb je ook geen kluisjes voor fietsverpakking. Als je van de luchthaven van Barcelona affietst kom je langs de Damm brouwerij. Ook daar zijn bosjes waar je je verpakking kunt stallen. Er komen in Spanje wel steeds meer klachten over grote hoeveelheden gedumpt plastic in de buurt van vliegvelden.
In Barcelona kun je ook het volgende proberen. Tegenover de Damm brouwerij is het Spaanse steunpunt van de ANWB om Nederlandse toeristen te helpen.
Ik denk dat de dames het wel leuk zullen vinden als fietsers binnen komen vallen met een geheel soort vraag, die zij gebruikelijk krijgen: " Mag ik bij jullie mijn fietsverpakkingsmateriaal stallen?"
Fietsen in Spanje? Zie mijn gids "Fietsen in Spanje", www.fietswegen.nl

Die klachten kan ik mij wel voorstellen. Wellicht is het sowieso een goed plan om een groot aantal Spanjaarden erop te wijzen dat het langs de kant van de weg zo'n enorme troep is. Tenminste wel in de delen van Andalucie waar wij gefietst hebben. In Nederland ligt ook wel het een en ander maar wat ik in Spanje heb gezien tart vaak elke beschrijving.

Zelf gebruik ik al een tijdje bellenplastic. Als je dit dichttaped met kartonnen dozen tape (die brede bruine) dan kan je de tape na aankomst verwijderen. Het plastic rol ik op en bind ik achterop. De Eerste camping of hotel vraag ik of ik daar het plastic kan stallen. Tot nu nu toe hebben ze het altijd keurig bewaard!

John.