Additionally, paste this code immediately after the opening tag: jonge reisgeno(o)t(e) voor tocht(6maanden) vanaf Januari - Forum Wereldfietser

jonge reisgeno(o)t(e) voor tocht(6maanden) vanaf Januari

dag beste wereldfietsers,

Mijn(Kasper 18jaar) eindexamens zitten er op en ik heb voor het aanstaande jaar een tussenjaar gepland. Na de vakantie wil ik een paar maanden gaan werken om in het begin van het nieuwe jaar (januari) een grote fietstocht van een half jaar te kunnen maken. Ik zelf dacht er aan een tocht te maken van Costa Rica, omhoog naar Mexico om vervolgens de VS door te steken naar Canada. De minder mooie/toegankelijke delen van de tocht zou ik afwisselnd ook willen liften of afleggen met het openbaar vervoer... Deze tocht kan ook nog veranderen want er zijn nog zo veel mooie plekken op de wereld, een goede fietsmaat is lijkt me belangrijker. ik hou van het reizen per fiets en wat is er nou mooier dan na een lange dagtocht je tentje bij een farmer/wild op te zetten en met een kop koffie de tocht voor de volgende dag uit te stippelen.
als je interresse hebt stuur een mail >> kasper_hoex@hotmail.com
zodat we in contact kunnen komen en misschien een keer een terrasje kunnen pakken of zelfs een weekend kunnen gaan fietsen om deze interresse te delen.

ciao,
Kasper
he ja dit lijkt me wel leuk zelf ben ik 18 jaar en woon in hellevoetsluis nja ik hoop dat je hier op reageert want ik wil wel weer eens wat gaan fietsen (eerder een fietsvakantie gedaan maar 1tje van 10 dagen en het beviel me prima) :)
Het oorspronkelijke bericht is al weer van even geleden. Hoe is het gegaan?
Wim