Dag WF-ers,
Zoals velen bekend reis ik zwaar. Hier wil ik toch wat aan proberen te doen:
Zo zag ik een adv. over de Duolite tourer van Terra Nova / c.q Wildcountry.
Wie wat is en hoe dat zit is me niet helemaal duidelijk.
Grappig ontwerp, heeft veel ruimte en kan een fiets herbergen. Last but not least: weegt 2,95 kg. Mijn Saffier van de Vrijbuiter weegt 5 kg. ( incl footprint) . Footprint Duol. wel te koop, geen gewicht bekend.
Prijs bij Bever: iets van 270 euro, echter in GB bij een postorderbedrijf 150 pond ! Omgerekend iets van euro 180,=
Wie o wie heeft ervaringen met deze tent?
Ik wil perse ruimte, om b.v. te kunnen zitten bij slecht weer en als mijn fiets binnen kan is dat helemaal super.
Ik kan natuurlijk ook in een Hilleberg Akto of Terra Nova ( van Jim ) naam even kwijt kruipen, maar dat is me net even wat te spartaans.
WWW ( wie weet wat )
groet
Jans
Zoals velen bekend reis ik zwaar. Hier wil ik toch wat aan proberen te doen:
Zo zag ik een adv. over de Duolite tourer van Terra Nova / c.q Wildcountry.
Wie wat is en hoe dat zit is me niet helemaal duidelijk.
Grappig ontwerp, heeft veel ruimte en kan een fiets herbergen. Last but not least: weegt 2,95 kg. Mijn Saffier van de Vrijbuiter weegt 5 kg. ( incl footprint) . Footprint Duol. wel te koop, geen gewicht bekend.
Prijs bij Bever: iets van 270 euro, echter in GB bij een postorderbedrijf 150 pond ! Omgerekend iets van euro 180,=
Wie o wie heeft ervaringen met deze tent?
Ik wil perse ruimte, om b.v. te kunnen zitten bij slecht weer en als mijn fiets binnen kan is dat helemaal super.
Ik kan natuurlijk ook in een Hilleberg Akto of Terra Nova ( van Jim ) naam even kwijt kruipen, maar dat is me net even wat te spartaans.
WWW ( wie weet wat )
groet
Jans