Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nudistenbeurs - Forum Wereldfietser

nudistenbeurs

Ik kreeg het volgende persbericht van de organisatie van de 1e Nudistenbeurs.
Welke redactieleden van het blad de Wereldfietser en andere journalisten die lid zijn van de Wereldfietser hebben interesse?
========================================

PERSBERICHT

S'werelds 1e Nudistenbeurs compleet uitverkocht.

Alle 25.000 kaarten die beschikbaar waren voor s' werelds 1e Nudistenbeurs ( 1 t/m 5 Aprl ) zijn compleet uitverkocht.
De bezoekers komen uit alle delen van de wereld om deze exclusieve en allereerste Nudistenbeurs te bezoeken.
Bezoekers kunnen de beurs alleen naakt bezoeken, en indien men in het bezit is van een registratie formulier. De beurs wordt gehouden in 10 verwarmde tenten op een breed terrein naast het Spaarnwoude Resort in het hart van Spaarnwoude, het prachtige langgerekte natuur- en
recreatiegebied tussen Haarlem en Amsterdam.

Voor de pers is er ook een aparte ruimte ter beschikking met internet mogelijkheden, deze ruimte kan gekleed worden bezocht.

I.v.b.m de discretie en de enorme belangstelling van de media, wordt de pers alleen tijdens de opening a.s dinsdag toegelaten tussen 10.00 uur en 11.00 uur. Indien u als pers aanwezig zou willen zijn, dan dient u dit vooraf te melden.

Organisatie

De Nudistenbeurs wordt georganiseerd door de Campingpas .nl

Meer informatie over de Campingpas: www.campingpas.nl
----------------------------------------------------------------------
Noot voor de redactie

Voor meer informatie over de nudistenbeurs:

Rob Kwint 023- 5396340 Marc Mentink 023-5393660
rob@nudistenbeurs.nl HYPERLINK "mailto:marc@nudistenbeurs.nl" marc@nudistenbeurs.nl
----------------------------------------------------------------------

En nu is het nog wachten op het eerste nudistenweekend van de Wereldfietser. :lol:

Blanche

Morgen met z'n allen olv Bert naar de beurs, vertrek 12u te Amsterdam:
Afbeelding

Blanche schreef:En nu is het nog wachten op het eerste nudistenweekend van de Wereldfietser. :lol:

Blanche
Dan liever geen paastocht... :shock:

Franke schreef:
Blanche schreef:En nu is het nog wachten op het eerste nudistenweekend van de Wereldfietser. :lol:

Blanche
Dan liever geen paastocht... :shock:

Ach, de Paastocht was hartverwarmend :lol:

Jans

Opening morgen 1 april? Lijkt me een goede grap.

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Nudistenbeurs = 1 aprilgrap?
De NFN gaat er van uit dat de aangekondigde nudistenbeurs (www.nudistenbeurs.nl) een 1 aprilgrap is.
De NFN feliciteert de organisatie van deze website met hun creativiteit.

He He is er eens wat te beleven mogen er alleen journalisten heen, :cry: de bofkonten, alhoewel voor de blote kont vind ik het nu nog even te koud

Opa Leen

Inmiddels heeft een groepje warmbloedige naaktfietsers, met een knipoog naar de gefopte mediameute in Spaarnwoude, het Bloemdaalse strand bereikt en daar een wervelende show gegeven, exclusief voor De Wereldfietser!

Afbeelding

Hoe blijft je zeem eigenlijk zitten waar die zitten moet met nudisten-fietsen? Zal ik een item open onder materiaal? :lol:

Nudistenbeurs? daar worden de nieuwste materialen getoond....
niks dus!
Mwah, wat heeft een nudistenbeurs met wereldfietsen te maken :( :?: Ik lig nooit op een strand, maar trek liever m'n knickerbocker en gele trui aan en pak de vakantiefiets compleet met bepakking :D ! Deze foto www.mijnalbum.nl/Album=ICCA6AVW is een mooi voorbeeld 8) .

Nudistenbeurs? daar worden de nieuwste materialen getoond....
niks dus!
Ik hoop echter wel van harte dat ze fietsen MET zadel dan zonder.... :roll:
Martin E. van Doornik schreef:Mwah, wat heeft een nudistenbeurs met wereldfietsen te maken :( :?: Ik lig nooit op een strand, maar trek liever m'n knickerbocker en gele trui aan en pak de vakantiefiets compleet met bepakking :D ! Deze foto www.mijnalbum.nl/Album=ICCA6AVW is een mooi voorbeeld 8) .
Hier hebben we behoorlijke overeenkomsten. :wink: