Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wallpaper - Forum Wereldfietser

Wallpaper

Wie-o-wie heeft er mooie WF wallpapers voor op de computer? Ik zag de foto's van Marco M en die zijn schitterend! Wellicht dat er dergelijke afbeeldingen zijn die als desktop achtergrond kunnen worden gebruikt.

Als iemand iets heeft en dit wil delen dan hoor ik dat graag.

gr

Sander

Als je betaalt is alles te krijgen natuurlijk! :D

Voor mijn en Sander's (andere Sander :wink:) fietsreis door Marokko kun je hier terecht:

Web Gallery Robertjan (probeer ook eens Mosaic en Carousel links onderin :wink:)

Gratis downloaden, en af te drukken tot 40x50cm (volgens Apple).

Voor de liefhebbers: Zagora, Col du Tafilalet, Tissemoumine, Om Jrane, Achich, klein dorpje aan het eind van wat we dachten dat een pad was (richting Imi n'Ouzrou), Alnif, Rhellil, Tingerhir, Gorge du Toudra, Tamtatouchte, Msemrir, Gorge du Dades, Boumalne-du-Dades.

Robertjan,

Mooie foto's. Die zijn best bruikbaar als wallpaper :D Marokko staat ook nog op mijn agenda alleen nog wat mensen vinden die mee gaan. Heb er voor mijn studie (geografie) 4 weken gezeten voor een onderzoek en rondreis.

Ik heb ook nog mooie, als wallpaper te gebruiken, foto's van een fietsreis door zuid-Amerika (2004/2005), en van een "gewone" reis door Peru (2008).
Zal die ook eens online zetten.

EDIT, staan nu ongeveer online, niet allen gebruik ikzelf als wallpaper, en ik heb van deze reizen ook persoonlijkere die ik er niet bij heb gezet maar wel gebruik.

Niet direct van WF leden wellicht, maar Bever heeft wel wat leuke wallpapers staan, ook van fietsers.

Robertjan schreef:Web Gallery Robertjan (probeer ook eens Mosaic en Carousel links onderin :wink:)
Leuke foto's! Wel jammer van de 'datumstempel'. Ben heel benieuwd naar het waarom. Het zijn toch digitaal genomen foto's?

Die met datumstempel zijn nog van m'n fietsreis in 2004-2005. Toen heb ik ze met datum erop genomen (wel digitaal inderdaad). Voordeel was later met het sorteren dat ik de ruim 1000 foto's op volgorde kon houden.
Er worden er nog ge-upload, waarbij 2 woestijnfoto's zonder datum erop (weggeveegd). De rest doe ik geen moeite meer voor, aangezien ik inmiddels ook andere vreselijk mooie foto's heb zonder die datum (met Nikon D70s gemaakt :D).

Mooie fotos :) vind het altijd wel leuk om foto's te bekijken van fietsvakanties.
Ook leuk om een mede Apple gebruiker tegen te komen :D

Kleine update met foto's van m'n laatste vakantie, met o.a. de volgende foto (klik erop voor de gallery!):
Afbeelding
(in Denemarken genomen bij een kampeerplaats bij een bruggetje, een kilometer of 7 voor Vejens).

Uiteraard weer alles gratis te downloaden.

Hier 2 leuke foto's van mijn fiets met een prachtige achtergrond...
Albanie
Estland

Weer een kleine update: onderaan mijn Gallery enkele fotootjes toegevoegd die voor/tijdens/na een stukje fietsen zijn gemaakt (niet allen tijdens een fietsreis, maar ik denk dat de foto's dat wel goedmaken :wink:).

O.a. deze staat erbij:
Afbeelding
*Klik op de foto om naar de Gallery te gaan.

Hoi Sander!

Een leuk idee :-)

Ik heb diverse wallpapers van mijn reizen online gezet. Klik op de link

Ze zijn 1800x1600 groot. Gratis en voor niks maar met Afbeelding
Mocht iemand ze willen gebruiken, vermeldt mijn naam en website a.u.b.: M. Steigenga, http://www.itchywheels.nl

Veel plezier :D
Whisky

Die van Kyrgizstan en die van Tibet zijn toch wel erg indrukwekkend!

En ook Wadi Rum blijft erg interessant.
Ik kom net bij het surfen de website van Yann Arthus Bertrand tegen. Ruim 2000 schitterende (lucht)foto's van 101 landen. Ik heb alvast die van Peru bekeken, en stiekemweg vallen ze niet tegen. Behalve dan dat het alleen om het zuiden gaat...
Van Marokko vind ik het jammer dat er niet meer van de Sahara bij staan.

Veel kijkplezier!