Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Foto van een zwarte 'gelaserde' Rohloff-naaf - Forum Wereldfietser

Foto van een zwarte 'gelaserde' Rohloff-naaf

Marten had al eens een foto geplaatst van een zilverkleurige Rohloff-naaf zonder sticker. Dus serienummer en Rohloff-naam zijn dan gelaserd. Ik kon alleen zijn bericht niet meer vinden, vandaar dit nieuwe onderwerp.

Nou, in het zwart is hij nog mooier!

Afbeelding
Eric Schuijt schreef:Marten had al eens een foto geplaatst van een zilverkleurige Rohloff-naaf zonder sticker. Dus serienummer en Rohloff-naam zijn dan gelaserd. Ik kon alleen zijn bericht niet meer vinden, vandaar dit nieuwe onderwerp.

Je betaald een hoop geld extra voor de bescherming met een anodiseerlaag, en vervolgens prikken ze het lek!

s idd een beetje maf, wel mooi.

(is anodiseren beschermend? ik dacht dat het alleen voor het kleurtje was, weer iets geleerd.)

Ook nog eentje voor de brandweer.

Afbeelding

en de..
Afbeelding

Smaken verschillen :?

de spaken in de kleur van de rohloff is (in zwart) wel een must, maar ik weet niet of dat bij elke kleur zo leuk is.
Eric Schuijt schreef:Marten had al eens een foto geplaatst van een zilverkleurige Rohloff-naaf zonder sticker. Dus serienummer en Rohloff-naam zijn dan gelaserd. Ik kon alleen zijn bericht niet meer vinden, vandaar dit nieuwe onderwerp.
Hola, die is chique zeg :-) Maarja, veel heb je er niet aan als die weer lekker onder modder zit (wordt die ook niet zo snel gejat).

Fiets de wereld (met een beblubberde rohloff),
whiksy

Die groene, die heb ik nog nooit gezien. Komt die van Mars? :lol:

Hallo Eric,

Die zwarte is wel mooi ja. Wat betreft die groene, ik weet niet of de Duitse politie van Mars komt. Misschien kan Whisky hier iets over zeggen. ;)

Groetjes,
Frank

Frank schreef:Hallo Eric,

Die zwarte is wel mooi ja. Wat betreft die groene, ik weet niet of de Duitse politie van Mars komt. Misschien kan Whisky hier iets over zeggen. ;)

Groetjes,
Frank
Hoi,

Dat kan ik inderdaad :-) De politie komt niet van mars (hoewel ik dat soms wel denk hier) maar uit Kassel. De politie fietst daar met rohloff MTB's rond. De Rohloff fabriek is in Kassel.

Fiets de wereld,
Whisky
Ben al een paar maal een politie-fiets met Rohloff-naaf tegengekomen (Santos), de naaf is dan WIT!, in de kleur van het witte frame, de gedeeltelijke witte kleding en de meestal witte berijder!

Onder andere de rotterdamse, zwolse en friese politie hebben deze Santos Sub's in gebruik.

(ben helaas niet zo handig met foto's, dus die moet je zelf googlen, of
- http://www.bikepatrol.nl/TeamsNL.php ONDERAAN FRIESLAND
- http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 21aa90ecbd ONDERAAN